Монако, 29 август 2024 г. - УЕФА обяви Kaizen Gaming, една от най-големите геймтех компании в света, и нейната премиум марка Betano за официален глобален спонсор на Лига Европа и Конферентната лига на УЕФА за следващите 3 години - от сезон 2024/25 до сезон 2026/27.
Новото споразумение, което беше официално подписано в Монако, надгражда успешното спонсорство, благодарение на което Betano стана първият в историята партньор за залагания на UEFA EURO 2024. Като част от това партньорство фондация „Кайзен“ и Фондацията на УЕФА за децата обединиха усилията си в подкрепа на проекта „10 000 усмивки“. Чрез него общо 10 000 деца в неравностойно положение успяха да посетят 40 мача, на десет стадиона по време на UEFA EURO 2024.
Арис Димаракис, заместник-изпълнителен директор на Kaizen Gaming, заяви: „По време на UEFA EURO 2024 създадохме безупречно партньорство с УЕФА. То успя да подобри преживяването на милиони фенове по целия свят, които се насладиха на вълнението да гледат едно от най-престижните спортни събития в света. Надграждайки този успех, ние отново обединяваме усилията в подкрепа на Лига Европа и Конферентната лига на УЕФА. Тъй като Kaizen Gaming продължава да расте, предоставяйки единствено по рода си забавление чрез отговорна игра, това партньорство с една от най-уважаваните спортни организации в света е доказателство за нашия напредък и за непрекъснатата упорита работа на нашия екип.“
Маркетинг директорът на УЕФА, Ги-Лоран Епщайн, и заместник-главният изпълнителен директор на Kaizen Gaming, Арис Димаракис, подписват новия договор за спонсорство между УЕФА и Kaizen Gaming
Гай-Лоран Епщайн, маркетинг директор на УЕФА, добави: „Развълнувани сме да обявим партньорството си с Kaizen Gaming и тяхната марка Betano за следващите три сезона на Лига Европа и Конферентната лига на УЕФА. След като станахме свидетели на впечатляващия мащаб, с който те развиха спонсорството си за UEFA EURO 2024 с нас това лято, с нетърпение очакваме да видим как Betano ще улови страстта на европейския клубен футбол, за да достави още повече вълнение на феновете.“
Маркетинг директорът на УЕФА, Ги-Лоран Епщайн, заместник главен изпълнителен директор на Kaizen Gaming, Арис Димаракис и посланикът на финала на Лига Европа на УЕФА за 2025 г., Ариц Адуриз
Новата фаза на Лига Европа с 36 отбора стартира на 25 септември, а Конферентната лига на УЕФА, която също вече включва 36 клуба, започва на 3 октомври. Подробно ръководство за новия формат на мъжките клубни състезания на УЕФА можете да намерите тук.
За Kaizen Gaming | Betano
Kaizen Gaming е една от най-големите GameTech компании в света, с фокус върху технологиите и хората. Тя се стреми непрекъснато да развива изживяването при залаганията, което предлага чрез собствената си технология на милиони потребители по света, и да забавлява спортните фенове чрез отговорна игра.
Kaizen Gaming притежава премиум марката за онлайн спортни залагания и игри Betano, с утвърдено присъствие на 15 пазара в целия свят. Понастоящем в компанията работят повече от 2500 души по целия свят.
Kaizen Gaming е призната за водещ играч на световния пазар на спортни залагания и игри, като е получила няколко награди в бранша, включително първата в света от пет трофея в рамките на една година на наградите EGR Operator Awards през 2023 г. („Оператор на спортни залагания на годината“, „Маркетингова кампания на годината“, „Мобилен спортен продукт на годината“, „Вътрешен продукт на годината“ и „Оператор на спортни игри на годината“).
За повече информация посетете Kaizen Gaming и Betano.