Шарл Льоклер с Ферари отново бе недостижим за конкуренцията и спечели 4-ия си пореден полпозишън във Формула 1.
На пистата в Сочи младокът за 8-и пореден път остави зад себе си съотборника си Себастиан Фетел, който остана трети на старта.
Люис Хамилтън успя в последния момент да се нареди на първа редица, разделяйки пилотите на Ферари, а Ботас допусна грешка и не успя да постигне нещо повече.
Първата сесия бе прекъсната от инцидент на Алекс Албон, който се завъртя на 13-и завой и се удари в стената от гуми. Ударът не бе толкова тежък, но задната част на колата бе разбита.
Себастиан Фетел даде най-добро време, пред Люис Хамилтън и Макс Верстапен, а Шарл Льоклер остана 4-и. Отпаднаха Кими Райконен, Джордж Ръсел, Роберт Кубица, катастрофиралия Алекс Албон и Дани Квят, който изобщо не участва.
Във втората фаза Мерцедес направиха първите си бързи обиколки със средно твърдите гуми медиум. Останалите използваха софт и Льоклер отново бе впечатляващ с повече от 6 десети аванс пред Фетел и Макс.
Себ се подобри във вторите си бързи турове, но остана на една десета от съотборника си. Мерцедес пък намалиха темпото в края и така ще започнат с медиум утре. Отпаднаха Пиер Гасли, Серхио Перес, Антонио Джовинаци, Кевин Магнусен и Ланс Строл.
В третата сесия Льоклер отново бе фантастичен при първите бързи обиколки. Фетел бе на 3 десети, а изоставането на Мерцедес бе над половин секунда! В последните секунди Шарл свали още от времето си, а Хамилтън успя да даде малко по-добро време от Фетел и да заеме второто място.
Стартова решетка за Гран при на Русия:
1 Шарл Льоклер (Монако) Ферари 1:31.628
2 Люис Хамилтън (Великобритания) Мерцедес 1:32.030
3 Себастиан Фетел (Германия) Ферари 1:32.053
4 Макс Верстапен (Холандия) Ред Бул 1:32.310
5 Валтери Ботас (Финландия) Мерцедес 1:32.632
6 Карлос Сайнс-младши (Испания) Макларън 1:33.222
7 Нико Хюлкенберг (Германия) Рено 1:33.289
8 Ландо Норис (Великобритания) Макларън 1:33.301
9 Ромен Грожан (Франция) Хаас 1:33.517
10 Даниел Рикардо (Австралия) Рено 1:33.661
Коментари
Напиши коментар16:51 | 28 сеп 2019 г.
Напиши коментар