Люис Хамилтън спечели 3-ата си победа за сезона и 76-а в кариерата, след като бе неудържим в Гран При на Испания. От Мерцедес пък записаха 5-и пореден двоен триумф след второто място на Валтери Ботас. 

Британецът стартира отлично и до края не изпусна контрола, въпреки че на трасето излезе кола за сигурност, която ликвидира разликите. Макс Верстапен пък за пореден път се справи с пилотите на Ферари и се качи на подиума за сметка на пилотите на Скудерията. 

Хамилтън направи отличен старт и взе първата позиция на Ботас, който бе атакуван и от Фетел от външната страна, но успя да остане зад световния шампион. Макс Верстапен пък използва ситуацията и мина пред Фетел и Льоклер, като зае третото място. Кими Райконен пък излезе от пистата и загуби позиции, като се върна 19-и. 

В следващите обиколки Люис дръхна с 2 секунди и половина на Ботас, а Льоклер доближи Фетел като влезе в DRS-зоната и дори направи опит за атака в 8-ия тур. Пред тях обаче Верстапен спокойно трупаше аванс. 

В 12-ата обиколка Льоклер мина пред Фетел, след като германецът определено пропусна съотборника пред себе си, след като Шарл без съмнение бе по-бързия от двамата и веднага се откъсна напред. В челото Хамилтън водеше с 3,5 секунди на Ботас. 

Предна дясна гума на Фетел бе със сериозно петно, което авно бе причина за проблемите му. Германецът поиска да мине през бокса, но от Ферари му казаха да остане на пистата, въпреки че и Пиер Гасли го доближаваше. В крайна сметка Себ смени гуми в 20-ата обиколка и сложи средно твърдите, като се върна 10-и. 

От Ред Бул веднага отговориха, като повикаха Макс за смяна, който неочаквано сложи отново най-меките гуми, което означаваше, че ще кара с още една смяна, но явно идеята бе да остане пред Льоклер и да се качи на подиума. Хамилтън пък дръпна с над 7,5 секунди пред Ботас, като демонстрираше отлично темпо. 

Льоклер смени гумите си в 26-ата обиколка и сложи гуми хард, като се върна на 4-о място и нямаше да спира повече. В следващия тур Ботас бе първият от Мерцедес, който мина за смяна, като запази второто си място. Веднага след това и Хамилтън смени гуми, като и двамата сложиха медиум. 

Фетел бе с добро темпо и се доближи до съотборника си Льоклер на по-малко от секунда и опита атака, но младокът запази позицията си. Ботас също топеше от аванса на Хамилтън, но така или иначе пасивът му оставаше сериозен – 7-8 секунди, а и той веднага реагира и вдигна темпото. 

От Ферари обаче пак реагираха и сега накараха Льоклер да пусне Фетел пред себе си. Верстапен бе на 12 секунди отпред, но и с ново предстоящо спиране в бокса. Такова направи и Фетел в 41-ия тур, като сложи средно твърди гуми и се върна 6-и, точно зад Пиер Гасли, но бързо го изпревари за 5-ата позиция. Верстапен отговори с 44-ия тур, като бе на 5 секунди зад Льоклер, но и на 6 пред Фетел. В челото Хамилтън водеше, но бе с доста износена задна дясна гума. 

От Мерцедес решиха да се застраховат и също направиха втори смени, като първо Ботас сложи най-меките гуми. Веднага след това последва инцидент между Норис и Строл и на трасето излезе кола за сигуност. Стана много интересно! 

Хамилтън веднага влезе за смяна, както и Льоклер и някои от останалите. Люис остана лидер, но разликите между всички бяха ликвидирани. Пилотите обаче караха 5 обиколки зад сейфти кара, докато се махне чакъла от пистата. 

Битката бе подновена в 53-ата обиколка, 13 преди края. Хамилтън остана пред Ботас, Макс пред Фетел, но Гасли атакува Льоклер, който успя да го удържи. Люис бе неудържим и дръпна с над 2 секунди пред Ботас само за един тур, а след следващия вече водеше с над 4. Валтери бе доста бавен. 

Пилотите на Хаас пък упорито опитваха да се извадят от надпреварата с няколко атаки помежду си, но в крайна сметка до инцидент не се стигна. 

Хамилтън пресече пръв финала и излезе начело в класирането със 111 точки. Ботас е втори със 105. След Верстапен и пилотите на Ферари се класираха Пиер Гасли, Кевин Магнусен, Карлос  Сайнц, Дани Квят и Ромен Грожан.