Миналата година Неймар претърпя промени както в професионален, така и в личен план. През май той поднови договора си с Пари Сен Жермен, отборът, в който в момента играе и Лионел Меси. Играчът ще остане във френския отбор до 2025 г., след пристигането си през 2017 г. за 222 милиона евро от Барселона. Това е най-скъпият договор в историята. Освен това, през същата година той е придобил различни имоти, като последният е имение в Бразилия, оценено на три милиона и половина долара в началото на януари 2022 г., съобщава „Форбс“.
Изданието посочва, че бразилският играч печели 95 милиона долара годишно и е на шесто място в списъка на спортистите с най-висока заплата, като е третият футболист, изпреварен само от Кристиано Роналдо и Лионел Меси.
Новият имот се състои от 1900 квадратни метра застроена площ и разполага с общо шест стаи, по-специално апартаменти. Изненадващ детайл от имението е, че разполага с отопляема винарска изба, гурме кухня, отопляем басейн, корт за скуош и асансьор с панорамна гледка.
Освен това разполага с гараж с капацитет за 20 автомобила и разполага с автоматизирана управляема система за цялата къща. Чрез нея може да управлява осветлението, звука и видеото, температурата на водата в басейна и щорите.
Освен това, в Рио де Жанейро има друго голямо имение, разположено върху парцел от 10 000 квадратни метра, където е останал по време на локдауна заради Covid-19. Подобно на новото имение и то разполага и с отопляем басейн, шест спални, сауна, спа и джакузи стая, тенис корт и фитнес зала и дори площадка за хеликоптери. Този имот струва общо девет милиона долара.
От 2017 г. Неймар живее във Франция в къща под наем, за която плаща приблизително 14 000 евро на месец. Това е пететажно имение, построено през 1950 г. и собственост на френския актьор Жерар Депардийо. То има площ от 10 000 квадратни метра и обширна градина от приблизително 5 000 квадратни метра.
През септември 2020 г. немската марка „Пума“ решава да заложи на бразилския играч, който по това време е имал спонсорски договор с „Найк“. Този факт означава, че марката отваря отново вратите на футболното игрище, блокирано от „Найк“ и „Адидас“. Презентационният видеоклип е видян от повече от седем милиона души само за няколко секунди, след като беше публикуван в социалните мрежи.
Промяната удвои приходите му от споразумения със спортни марки. Преди това той правеше 12 милиона годишно с американската фирма и при оставащи две години договор германците поставиха 25 милиона евро на масата, за да го убедят. От своя страна те надвишават споразуменията на Меси и Кристиано с „Адидас“ и „Найк“ .
На 25 януари ще може да разберете повече за Неймар в минисериала, чиято премиера е в „Нетфликс“. Състои се от три части и в тях ще бъде отворена, за да могат всички зрители да разберат всички решения, които е трябвало да вземе и да го придружат в някои важни събития от живота му./ БГНЕС