Оскар Пиастри с Макларън спечели с отлично каране Гран При на Бахрейн, 4-и кръг от сезона във Формула 1. 

Австралиецът води през цялото време и записа втория си успех за сезона и 4-и  в кариерата. Джордж Ръсел с Мерцедес остана втори, като удържа другия автомобил на Макларън – Ландо Норис, който определено имаше интересна надпревара. 

Повечето от пилотите в челото започнаха с гуми софт, докато от Ферари заложиха на медиум с изтеглено по-късно първо спиране, но така или иначе очакванията бяха да две спирания в бокса. 

На старта Пиастри задържа първото място, докато Ръсел мина пред Льоклер, а и Норис започна отлично, като след битка с пилота на Ферари в първите завои успя да заеме третото място. Сайнц също започна добре и бе 6-и, а Макс едва 8-и.     

Последва обаче съобщение, че Ландо не е позиционирал колата си правилно на старта и той бе разследван и заплашен от наказание. Антонели успя да излезе пред Сайнц, който след това загуби позиция и от Верстапен. 

Норис определено бе по-напред на старта и това не бяха добри новини за него, но определено негова груба грешка, а наказанието от 5 секунди, което последва, бе логично. Ландо обаче получи инструкция да притисне Ръсел, за да се измъкне напред. Напред Пиастри бе с почти 3 секунди аванс. 

Хамилтън атакува Сайнц  и успя да мине пред него, но испанецът отговори и си върна позицията, само че секунди след това Люис все пак излезе пред пилота на Уилямс. Антонели и Макс пък изпревариха Гасли, чийто гуми се износиха. 

Норис бе повикан рано, още в 11-ия тур, след като не успя да атакува Ръсел, изтърпя наказанието си, а бе забавен и допълнително, но все пак излезе пред Верстапен, който също спря. Британецът обаче сложи медиум, а Верстапен отиде на хард. 

Ландо се върна 13-и, но надеждите бяха да има добро темпо и да прогресира, след като и останалите трябваше да спрат. Ръсел смени в 14-ия тур и се върна точно пред Норис. От Макларън покриха Джордж и Пиастри получи медиум. 

Льоклер получи отново медиум при смяната си, въпреки че искаше хард, а веднага след него спря и Хамилтън също за медиум, като двамата се върнаха 5-и и 11-и. Така триото в челото отново бе Пиастри, Ръсел и Норис, като австралиецът бе с 3 секунди аванс, а Джордж с 2 пред Ландо. 

Антонели изпревари Макс и излезе 7-и,  а световният шампион губеше темпо с най-твърдите гуми. Хамилтън пък се справи с Дуън за 9-ата позиция, а скоро след това и с Верстапен, който се оплакваше от проблеми с колата. 

Пиастри дръпна с 5 секунди в челото, докато Норис бе притиснат от Льоклер, който го атакува с късно спиране, но Ландо веднага си върна позицията. Пилотът на Ферари обаче бе по-бърз. Малко над секунда напред бе Ръсел. 

Хамилтън изпревари Антонели, а почти в същия момент Льоклер се справи с Ландо, който определено загуби скорост. Макс направи втора смяна едва в 27-ата обиколка, бе забавен до 6 секунди, като получи медиум, но се върна последен. Антонели пък получи софт, след като износването на гумите бе наистина сериозно. 

В 32-ата обиколка обаче на пистата излезе кола за сигурност заради отломки на трасето и всички се насочиха към бокса за смяна. Пиастри, Ръсел, Льоклер и Норис също смениха, без да променят позицията си. Льоклер получи хард, докато конкурентите му останаха с медиум. Верстапен обаче не спря и стигна до 8-ата позиция. Ръсел бе със софт, което също бе любопитно. 

При рестарта Пиастри остана пред Ръсел, докато Ландо опита атака срещу Льоклер, но загуби позиция от Хамилтън, преди да успее да го изпревари секунди след това. Норис обаче бе излязал от пистата при изпреварването и пилота на Макларън пропусна Люис пред себе си. 

В следващата обиколка обаче Ландо изпревари Хамилтън. В челото Пиастри нямаше проблеми, а Ръсел и Льоклер също поддържаха добро темпо. До края обаче имаше 14 обиколки.  Ландо беше близо до Льоклер, но в 46-ия тур блокира предна дясна гума и загуби време. 

Сайнц отпадна, малко след като получи наказание от 10 секунди. Норис отново подгони Льоклер, но Ферари дърпаше на правите. Британецът започна с атаките и опита отвън, но Шарл бе твърд и остана на по-предната позиция. 

Все пак в 52-ата обиколка Норис успя да се справи с Льоклерп на 4-и завой и подгони Ръсел, който пък имаше проблеми с електрониката и DRS-системата и щеше да бъде разследван заради неправомерното и използване. Норис пък получи последно предупреждение за излизане от ограниченията на пистата. 

Ландо притисна Ръсел и опита няколко атаки, особено в последния тур, но не успя да го изпревари и в крайна сметка остана трети, докато Пиастри спечели комфортно. Льоклер и Хамилтън постигнаха добър резултат за Ферари, а Верстапен се докопа до 6-ата позиция пред Гасли, Окон, Цунода и Беарман. И двете коли на Ред Бул и Хаас обаче взеха точки, което бе добре за тях. 

В класирането Норис продължава да води със 77 точки, но Пиастри вече е със 74, така че е близо. Макс Верстапен има 69, след като уикендът бе доста труден за него.