
Люис Хамилтън не остана никак доволен от дебюта си за Ферари, след като завърши едва 10-и в Гран При на Австралия.
Седемкратният световен шампион бе доста внимателен при трудните условия в Мелбърн, но се оплака и от това, че колата му е била трудна за каране.
В добавка от Ферари сбъркаха стратегически в края, като заедно с Шарл Льоклер го оставиха по-дълго на мократа писта в гуми за сухо, което ги смъкна в дъното на топ 10, а в добавка в самия край той бе изпреварен и от Оскар Пиастри.
„Беше доста сложно, а в хода на надпреварата ситуацията се влоши. Благодарен съм, че останах далеч от стените, тъй като през повечето време колата искаше да отиде именно натам. Все пак мога да взема доста неща от състезанието, тъй като все още свиквам с автомобила, настройките бяха различни от тези, с които съм свикнал, а и валеше“ заяви Люис.
„Опитахме да останем със сухи гуми, но дъждът се засили, след като първоначално очаквахме да вали за кратко. Смятахме, че ще се справим, ако вали само около последния завой, но след това условията се промениха“ добави той, като обяви, че ще подобри комуникацията си с новия си състезатален инженер Рикардо Адами.
Иначе от Ферари признаха лошата си преценка и грешката, която остави двамата пилоти 3 обиколки повече на пистата, преди смяната на гуми. „Беше странно, тъй като първите два сектора бяха сухи, а третият бе мокър. Заедно с Ред Бул рискувахме и решихме да останем със сухи гуми и вярвахме, че ще оцелеем, но се оказа, че сме сбъркали, тъй като стана още по-трудно“ обясни Фредерик Васьор.
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар