Джордж Ръсел с Мерцедес спечели втората си победа в  кариерата и първа за отбора през сезона във Формула 1, след като триумфира в Австрия. 

Това стана възможно след инцидент между Макс Верстапен и Ландо Норис в челото, който ще бъде дълго коментиран и за който виновен бе световния шампион, който все пак завърши, докато пилотът на Макларън отпадна. Това се случи след здрава битка межу двамата в продължение на около 15 обиколки. В крайна сметка печеливш се оказа Ръсел, който зарадва Мерцедес с този наистина фантастичен резултат. 

Всички стартираха със средно по твърдост гуми,  а Макс нямаше проблеми и запади спокойно първото си място. По-назад Норис задържа Ръсел, а Хамилтън мина пред Сайнц. Льоклер получи  повреда по предното крило след контакт с Пиастри и мина през бокса, което го прати назад. В 3-ия тур Люис изпревари Ръсел, който веднага обаче си върна позицията. 

След това Хамилтън пропусна Сайнц пред себе си, тъй като при изпреварването получи предимство, излизайки от трасето. В челото Верстапен дръпна с 3 секунди пред Норис още в 7-ата обиколка. Пиастри обаче изпревари Перес от външната страна по впечатляващ начин. 

Последваха по-спокойни обиколки, в които Верстапен дръпна с над 5 секунди, демонстрирайки отлично темпо. След 20-ата обиколка Ландо започна за скъсява по-малко дистанцията до Макс, а Хамилтън и Сайнц влязоха първи от водещите пилоти за смяна в 22 и 23-и тури, като сложиха хард. Последва спиране за Верстапен и Норис, а Хамилтън бе наказан с 5 секунди за докосване до бялата линия след излизането от пита. 

Последва разследване срещу Макс за несигурно освобождаване при смяната му на гуми, при което създаде напрежение за Норис. Макларън обаче не работеха добре с гумите хард и не успяваха да скъсят разликата до конкурентите. Ръсел и Сайнц се движеха спокойно 3-и и 4-и и не се случваше нищо драматично. 

Перес получи санкция от 5 секунди за превишена скорост в питлейна, а Макс разбира се не получи нищо за случилото се в пита. Льоклер пък оставаше в състезанието, въпреки че бе много по-бавен от осталите и се движеше 18-и. Пиастри започна да настига Хамилтън, като се доближи на под 2 секунди от него, а Макс бе на 8 секунди пред Норис. 

След няколко тура обаче Ландо свали дистанцията до лидера на 6,5 секунди, докато Пиастри бе на само секунда от Хамилтън и го изпревари очаквано в 48-ия тур. Ръсел сложи хард при второто си спиране, след като преди това отново бе сменил на медиум. Макс и Ландо смениха в 52-ия тур, като в Ред Бул се забавиха до над 6 секунди и дистанцията падна до 3 секунди до Норис, който бе с нов медиум, докато тези на Макс бяха използвани. 

Верстапен претовари гумите си и Ландо бе на само секунда от лидера. Хамилтън изтърпя наказанието си при своето спиране и се върна 6-и. Норис продължи да притиска Макс и го атакува в 59-ия тур, но излезе от пистата и след това сякаш върна първата позиция, която бе заел за кратко. Ландо обаче бе разследван за излизане на няколко пъти извън пистата и бе наказан с 5 секунди. Така се стигна до 64-ия тур, в който се стигна до удар между Ландо и Макс и двамата се оказаха със спукани гуми. Това отвори пътя на Ръсел към победата, а Пиастри излезе втори. 

Верстапен се върна 5-и, докато за Норис състезанието приключи и той отпадна. Жалко, наистина. Последва виртуална кола за сигурност, заради отломките по пистата. Макс бе наказан с 10 секунди заради инцидента с Ландо, но това не промени нищо, тъй като той водеше с 16 пред Хюлкенберг. 

Ръсел бе с 2 секунди аванс и в крайна сметка спечели втората си победа в кариерата. Пиастри и Сайнц допълниха подиума, а след това финишираха Хамилтън, Верстапен, Хюлкенберг, Перес, Магнусен, Рикиардо и Гасли. 

Въпреки всичко обаче, Макс дръпна в класирането с още 10 точки, като вече има 237 срещу 156 за Ландо. Следват Льоклер със 150, Сайнц със 135, Перес 118, Пиастри 112 и Ръсел 111.