Макс Верстапен с Ред Бул спечели нова победа във Формула 1, след като триумфира и в Гран При на Мексико, за да постави и рекорд.
Така световният шампион подобри постижението по спечелени надпревари за един сезон, като вече има 16, а общо в кариерата му триумфите са 51.
Той поведе още от началото и нямаше проблем впоследствие. Люис Хамилтън с Мерцедес завърши втори, докато Шарл Льоклер и Карлос Сайнц с Ферари останаха трети и четвърти, макар и да стартираха от първа редица. Голямото разочарование бе за местния любимец Серхио Перес.
Почти всички от пилотите стартираха с медиум, сред които бяха и водещите. Ландо Норис, който започваше от дъното, бе със софт, а още два автомобила бяха с хард.
На старта Сайнц се забави и Макс се вмъкна между двамата автомобила на Скудерията на първи завой. Чеко Перес също започна добре и опита да мине пред Льоклер, но просто нямаше място и двамата се удариха леко. Шарл продължи с повредено предно крило, докато при Перес роженията бяха много повече и трябваше да отпадне, което бе ужасяващо за местните фенове.
Даниел Рикардо с Алфа Таури успя да запази 4-ото си място, а след като елементът от предното крило на Льоклер се откъсна, на пистата бе обявена виртуална кола за сигурност. След подновяването на борбата Верстапен не успяваше да се откъсне в челото е бе с 2 секунда аванс, докато Хамилтън не можеше да изпревари Даниел Рикардо. Все пак в 11-ия тур това се случи, като Люис бе на 2 секунди от Сайнц.
Постепенно Макс отвори по-голяма разлика, а Хамилтън настигна Сайнц. Верстапен спря за смяна в края на 19-ия тур пръв от водещите пилоти, като се върна 7-и. Хамилтън също спря, докато Ферари оставиха и двете си коли на трасето още няколко обиколки преди да сменят гумите си. Така Макс поведе отново, докато Хамилтън мина пред Сайнц.
В 33-ия тур се стигна до тежък удар на Кевин Магнусен в стената и кола за сигурност. Това накара Макс да смени гумите си отново с нови хард и се върна начело. Последва червен флаг и спиране на надпреварата.
След около 20 минути битката бе подновено със старт от място. Макс и Льоклер останаха с хард, докато Хамилтън бе с медиум. По-назад Пиастри и Ръсел също бяха със средните по твърдост гуми. Макс бе безкомпромисен при рестарта, докато Льоклер задържа Хамилтън зад себе си.
Първоначално Шарл се справи с атаката на Люис, но в 40-ия тур британецът изпревари пилота на Ферари. Ръсел също прогресира до 5-ата позиция, а Норис, който загуби няколко позиции при рестарта, стигна до зоната на точките.
Контакт между Цунода и Пиастри остави японеца назад, докато Макс отваряше все по-голям аванс в челото, докато Хамилтън бе на 5 секунди пред Льоклер. Норис пък продължи да прогресира и след като бе пропуснат от Пиастри, стигна до 5-ата позиция след изпреварвания срещу Рикардо и Ръсел.
Пилотът на Мерцедес загуби темпо в края и Дани Рик го натисна, но не успя да го изпревари. Иначе Макс спечели комфортно, с над 14 секунди аванс пред Хамилтън, докато Шарл Льоклер завърши 4-и Следваха Сайнц, Норис, Ръсел, Рикардо, Пиастри, който се размина с наказание за инцидента с Цунода, Албън и Окон.
Макс вече има 491 точки, докато Перес остана с 240 и авансът му пред Хамилтън бе намален, след като Люис е с 220. Карлос Сайнц се изравни с Фернандо Алонсо с по 183, докато Ландо Норис е със 169, а Шарл Льоклер със 166.