За втори път поред Шарл Льоклер с Ферари спечели полпозицията за Гран При на Монако, докато основният му съперник Макс Верстапен остана едва 4-и.
Карлос Сайнц допълни силния следобед за Скудерията с второто си място, а Серхио Перес с Ред Бул остана трети, като в края двамата със Сайнц се удариха и това бе куриозен край на сесията.
Още в началото повечето пилоти излязоха на пистата, така че трафикът бе сериозен. Времената не бяха особено впечатляващи, като дори фаворитите бяха доста бавни.
Все пак резултатите се подобряваха, а Перес и Сайнц дадоха абсолютно еднакво време, преди Льоклер да ги изпревари във втория си бърз тур, а след това слезе и под 1 минута и 13 секунди.
В края Цунода спука гума и това наложи червени флагове и кратко прекъсване, въпреки че японецът успя да стигне до бокса. До края оставаха около 2 минути половина, а половината пилоти излязоха на пистата.
Фетел успя да се измъкне напред, Норис и Рикардо също се спасиха, а под чертата останаха Алекс Албън, Пиер Гасли, Ланс Строл, Никола Латифи и Гуаню Джоу. Отпадането на Гасли бе силно изненадващо, особено след като Цунода продължи.
В Q2 изненади нямаше. В крайна сметка в края под чертата останаха Юки Цунода, Валтери Ботас, Кевин Магнусен, Даниел Рикардо и Мик Шумахер, докато Себастиан Фетел се промъкна напред, което бе отличен резултат за Астън Мартин.
В третата фаза Льоклер направи фантастичен тур, като подобри с половин секунда времето си до момента през уикенда! Сайнц, Перес и Верстапен бяха с 3 десети назад. Монегаскът бе просто недостижим.
Макс не бе достатъчно силен при вторите опити, когато в края на сесията Перес изпусна колата и се удари. Това доведе до червените знамена, но Сайнц ги видя късно и се удари в съперника си, което подпечата полпозицията на Льоклер, а Сайнц остана втори.
Утре обаче има голяма вероятност и за дъжд, което би направило надпреварата абсолюто непредвидима. Тя ще стартира в 16 часа.
Ето и десетката: Льоклер, Сайнц, Перес, Верстапен, Норис, Ръсел, Алонсо, Хамилтън, Фетел, Окон.
Коментари
Напиши коментар18:26 | 24 апр 2024 г.
Напиши коментар