Ивелин Попов отново ще сложи капитанската лента в националния отбор, съобщи "7 дни спорт".
Халфът на Спартак (Москва), който демонстрира страхотна форма от началото на сезона в Русия, близо една година не е получавал възможността да играе с екипа на "лъвовете" с лентата на ръката си. За двата предстоящи мача с Хърватия и Азербайджан на 10 и 13 октомври обаче Попето отново ще бъде капитан. Както е известно, в състава този път не е повикан Светослав Дяков, който до момента неизменно носеше лентата, откакто Ивайло Петев е национален селекционер. Халфът на Лудогорец е наказан за мача в Загреб, но в крайна сметка не попадна в разширения състав и за двете срещи на трикольорите.
Любопитното е, че във всички мачове на тима през 2015 година никой освен Дяков не е слагал капитанската лента на ръката си. За първи път той бе удостоен с тази чест в неофициалната контрола с Румъния в Анталия през месец февруари, когато игра 90 минути. В този двубой участваха само футболисти от българското първенство. При първото събиране на целия отбор през март срещу Италия стана ясно, че Дяков ще носи лентата за постоянно. Халфът на Лудогорец не е пропуснал нито една минута в мачовете, откакто Ивайло Петев пое националния отбор. Сега обаче няма да играе.
За последно Ивелин Попов бе капитан на България през ноември 2014 година, когато направихме 1:1 с Малта. Тогава Попето изтърва дузпа на "Васил Левски", след което беше разкъсан от критики. През настоящата година обаче халфът демонстрира коренна промяна, като записа най-силните си мачове за националния отбор. След трансфера си в Спартак (Москва) Ивелин продължава да получава похвали, а освен това бе избран за номер 1 в цялата руска Премиер лига за месец октомври.
От 23-мата повикани за мачовете с Хърватия и Азербайджан Попов е футболистът с най-много опит. Той има зад гърба си 56 мача за националния отбор на България. След него е Иван Иванов с 39 участия, който обаче от близо 2 години няма официален мач. Ако е готов за игра в поне един от двата предстоящи мача, Русия може да получи ролята на втори капитан.
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар