Английският четвъртодивизионен Стивънидж намери интересен начин да бъде различен от останалите, поне по отношение на екипите, върху които ще има горчица и кетчуп!
Вдъхновени от новия си спонсор – компанията за бързо хранене „Бъргър Кинг“, клубът от Лига 2 представи екипи за гостуване, които са тъмни с червени и жълти ивици, които разбира се имитират популярните подправки.
Тези за домакинските мачове са малко по-приемливи, като са на червени и бели райета, а по средата разбира се е логото на гиганта за фаст фууд.
Това естествено предизвика много подигравки в социалните мрежи. „Впечатляващо! Играчите ще изглеждат така, сякаш работят в Бъргър Кинг“ и „Домакинските фланелки приличат на подложка върху таблите на Бъргър Кинг“ са само част от коментарите.
И докато част от привържениците бяха доста критични, други приеха с усмивка авангардното решение, а и не може да се отрече, че никой не може да се похвали с подобни екипи.