Лестър Сити очаква минимум €190 млн. приход от спечелването на шампионската титла на Англия за сезон 2015/16, изчисли маркетинговата спортна агенция "Репуком". Това включва само сумите, които Висшата лига плаща за мястото в таблицата, плюс постъпленията от участието в груповата фаза на ШЛ и от тв правата в най-престижния клубен турнир в Европа и света.

Допълнително в касите на Лисиците ще се влеят още приходи от реклама, спонсори и маркетинг, които ще отбележат огромен скок заради невероятната световна популярност на отбора на Клаудио Раниери за неговия невероятен подвиг. Само от първото място в таблицата този сезон клубът си гарантира най-малко €115 млн. от премии от Висшата лига. За сравнение - през предишния сезон 2014/15 едва отървалият изпадането Лестър прибра €90 млн. 

Освен това през този сезон телевизионната аудитория за мачовете на Лисиците отбеляза скок с 23% в световен мащаб. Само във Великобритания тв интересът към новия шампион се повиши от 785 000 зрители на над 1 милион души на мач, което е скок с 29%, докато за Италия тв аудиторията за двубоите на Лисиците се повиши 2 пъти най-вече заради италианския мениджър Клаудио Раниери. Общо в световен мащаб медийният интерес се повиши с 30%, като само за САЩ увеличението е над 70%, а това ще се отрази много благоприятно на новите спонсорски и рекламни договори на клуба. 

От Шампионската лига Лестър очаква минимум €42 млн. - участието в групите, премиите за победа и равен, дял от тв приходите, като евентуално класиране за преките елиминации означава допълнителни бонуси. "Приходите за Лестър Сити идват до голяма степен от разпределението на парите във Висшата лига и от класирането в Шампионската лига - пояснява Спенсър Нолан, шеф в "Репуком". - А ако Лестър спечели Висшата лига следващата година, тогава ще получи почти €183 млн. благодарение на новия подобрен договор за тв правата на Премиершип.

Увеличаването на медийния интерес към клуба от този сезон ще се изрази в скок на печалбите от търговската дейност на Лестър през лятото. Ако сравняваме отбори със стадиони с капацитет, подобен на "Кинг Пауър", и като се вземе предвид ефектът от спечелването на националното първенство от отбори, които не са били фаворити за титлата, както бе с Атлетико М през 2014 г., то приходите от домакинските мачове и от търговска дейност може да се повишат с €13-€18 млн.

Иначе в по-дългосрочен план увеличаването на броя на феновете остава най-важната цел за клуба, ако иска да реализира пълния си потенциал като търговска единица. Твърде рано е да се оцени увеличената фенска база на Лестър, както се забелязва ясно в Азия, то социалните мрежи дават отлична оценка да се изчисли този скок." За сезон 2015/16 броят на последователите на клуба във Фейсбук отбеляза изумителен скок с 540% - от 476 000 през август 2015 до над 3 милиона към месец май 2016.

Само от Алжир 500 000 души следят Лестър в социалната мрежа, което е най-голямата фенска база за клуба в социалната мрежа (16,7%) - с 2036% повече в сравнение с август 2015 г. (23 000 последователи). И други пазари се отварят за Лисиците във Фейсбук, като Тайланд с 221 000 последователи (повишение със 117%), във Великобритания те са 162 000 (58% повече от 102 000 през август 2015 г.), а в Италия - 155 000 души следят отбора във Фейсбук (повишение с 2293% от 6-те хиляди от август 2015 г.).