Едно от най-големите оръжия на онлайн букмейкърите в битката за привличане на нови клиенти са техните промоционални оферти и бонуси. Те могат да бъдат от различно естество, но при всички положения трябва да са достатъчно изкушаващи за потребителите.
За целта, в хазартната индустрия са се утвърдили някои успешни методи за популяризирането на тези оферти, които очевидно носят желаните резултати, тъй като това е една от най-добре развиващите се индустрии, особено през последните години.
Телевизия
Телевизията все още остава удачно място за популяризирането на нещо сред хората и точно заради това там сравнително често може да срещнете реклама на букмейкър или на някоя негова кампания и промо оферта. Особено излъчена във водещите телевизии и то в праймтайма е сигурно, че съобщението ще достигне до много хора. Така, ако въпросната реклама е успешна, то многократната и поява би могла да ви накара дори несъзнателно да се поинтересувате от криещото се зад нея.
Социални мрежи
Ако при своята първоначална поява социалните мрежи са били с единствената цел да се свържеш с други хора и да споделяш това, което те вълнува, то в наши дни те са основно средство за реклама и букмейкърите гледат максимално да се възползват от него. Вече всяка компания е длъжна да има профил в различните социални мрежи, като по този начин ще увеличи вероятността повече хора да разберат за нейните предложения.
Имейл маркетинг
Друг популярен начин за маркетинг в онлайн казино индустрията е чрез изпращане на имейл съобщения с конкретни оферти. До известна степен това е малко морално остарял метод, но истината е, че продължава да върши работа и ако е правилно изпълнен, би могъл да спечели вниманието на потребителите. Всеки човек, ползващ редовно компютър, проверява своята електронна поща, така че имейл маркетинга би могъл да бъде успешен прийом.
В зависимост от естеството на офертата, тя би могла да бъде промотирана по различен начин. Например, съществуват промоции на томболен принцип, а също и такива, в които се състезаваш в турнир за по-добра награда. Много често се наблюдават оферти, свързани с депозиране на пари във виртуалната сметка към букмейкъра, като bwin бонус без депозит, където често предложенията са доста привлекателни. Още по-изкушаващи биха могли да бъдат, така наречените бонуси без депозит. Те са по-редки, но при тях на практика няма риск от загуба на средства.
Освен да привлече даден човек към букмейкъра, ролята на бонусите може да бъде и с цел той да остане верен клиент на сайта. За целта, различните оператори често прибягват до оферти за лоялност, които се предлагат на вече регистрирани играчи и залагащи в букмейкъра. Да получиш персонално предложение си е ясна демонстрация на отношение към потребителя. Например, подобен тип оферти най-често се изпращат по имейл. По телевизия и социални мрежи пък би било по-удачно да се рекламира различни промоционални кампании, както атрактивни бонуси за нова регистрация.