Възкръсналият от пепелта отбор на Браун ГП направи невероятен дебют в първата си квалификация, като окупира първа редица преди старта на Гран При на Австралия утре.
Дженсън Бътън спечели първото място пред съотборника си Рубенс Баричело.
Страхотно трето място постигна Себастиян Фетел с Ред Бул. Стойността на този успех е голяма, тъй като младият германец е най-добрият пилот на болид без скандалните задни дифузьори. 5 от първите 8 болида са с въпросните дифузьори.
Много добре се представи и Роберт Кубица с БМВ, който завърши на 4-то място.
Двата болида на Ферари така и не успяха да подобрят съществено скоростта си от вчера. Все пак Фелипе Маса се добра до 7-ма позиция, докато Кими Райконен е 9-ти.
Още по-зле е обаче представянето на Макларън. Двата болида на "Сребърните стрели" едва се добраха до втората квалификационна сесия. Там обаче останаха последни - 14 и 15-ти, като Люис Хамилтън дори и не направи опит да се бори за нещо повече и не записа нито една обиколка.
Фернандо Алонсо с Рено е на 12-то място.
Интересен е фактът, че всички пилоти оборудвани с новите системи КЕРС се представиха много слабо.
Ферари, Макларън и Рено имат системите и в двата си болида. Най-показателна обаче е ситуацията в БМВ, където Ник Хайдфелд, който е единственият пилот на отбора с КЕРС, се представи много по-слабо от Роберт Кубица.
Така се затвърждава подозрението, че новите системи имат не по-малко минуси, отколкото плюсове.
Напиши коментар
Дженсън Бътън спечели първото място пред съотборника си Рубенс Баричело.
Страхотно трето място постигна Себастиян Фетел с Ред Бул. Стойността на този успех е голяма, тъй като младият германец е най-добрият пилот на болид без скандалните задни дифузьори. 5 от първите 8 болида са с въпросните дифузьори.
Много добре се представи и Роберт Кубица с БМВ, който завърши на 4-то място.
Двата болида на Ферари така и не успяха да подобрят съществено скоростта си от вчера. Все пак Фелипе Маса се добра до 7-ма позиция, докато Кими Райконен е 9-ти.
Още по-зле е обаче представянето на Макларън. Двата болида на "Сребърните стрели" едва се добраха до втората квалификационна сесия. Там обаче останаха последни - 14 и 15-ти, като Люис Хамилтън дори и не направи опит да се бори за нещо повече и не записа нито една обиколка.
Фернандо Алонсо с Рено е на 12-то място.
Интересен е фактът, че всички пилоти оборудвани с новите системи КЕРС се представиха много слабо.
Ферари, Макларън и Рено имат системите и в двата си болида. Най-показателна обаче е ситуацията в БМВ, където Ник Хайдфелд, който е единственият пилот на отбора с КЕРС, се представи много по-слабо от Роберт Кубица.
Така се затвърждава подозрението, че новите системи имат не по-малко минуси, отколкото плюсове.
Пилот | Отбор | Сесия 1 | Сесия 2 | Сесия 3 | |||
1 | Бътън | Браун | 1:25.211 | 1:24.855 | 1:26.202 | ||
2 | Баричело | Браун | 1:25.006 | 1:24.783 | 1:26.505 | ||
3 | Фетел | Ред Бул | 1:25.938 | 1:25.121 | 1:26.830 | ||
4 | Кубица | БМВ | 1:25.922 | 1:25.152 | 1:26.914 | ||
5 | Росберг | Уилямс | 1:25.846 | 1:25.123 | 1:26.973 | ||
6 | Глок | Тойота | 1:25.499 | 1:25.281 | 1:26.975 | ||
7 | Маса | Ферари | 1:25.844 | 1:25.319 | 1:27.033 | ||
8 | Трули | Тойота | 1:26.194 | 1:25.265 | 1:27.127 | ||
9 | Райконен | Ферари | 1:25.899 | 1:25.380 | 1:27.163 | ||
10 | Уебър | Ред Бул | 1:25.427 | 1:25.241 | 1:27.246 | ||
11 | Хайдфелд | БМВ | 1:25.827 | 1:25.504 | |||
12 | Алонсо | Рено | 1:26.026 | 1:25.605 | |||
13 | Накажима | Уилямс | 1:26.074 | 1:25.607 | |||
14 | Ковалайнен | Макларън | 1:26.184 | 1:25.726 | |||
15 | Хамилтън | Макларън | 1:26.454 | - | |||
16 | Буеми | Торо Росо | 1:26.503 | ||||
17 | Пикет | Рено | 1:26.598 | ||||
18 | Фисикела | Форс Индия | 1:26.677 | ||||
19 | Сутил | Форс Индия | 1:26.742 | ||||
20 | Бурде | Торо Росо | 1:26.964 |
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар