Макс Верстапен спечели за втора поредна година Гран при на Мексико във Формула 1, но титлата е за Люис Хамилтън, който завърши 4-и. 

Себастиан Фетел остана втори с Ферари, а трети приключи съотборника му Кими Райконен. Хамилтън имаше проблеми с гумите и не даде сериозна битка на конкурентите си, като логично остана далеч от битката в челото, за да стигне до 5-ата си световна титла, за да се изравни с Хуан Мануел Фанджо.   

Верстапен обаче бе без конкуренция и спечели 5-а победа в кариерата си, като вече има 216 точки, само 11 по-малко от 4-ия Валтери Ботас. 

На старта Рикардо се забави и това позволи на Хамилтън да се изстреля зад него между двете коли на Ред Бул. 

Британецът бе редом до Макс Верстапен, който обаче остана от вътрешната страна за първия завой и запази позицията си. Рикардо съумя да остане трети, въпреки атаките от Ботас и Фетел, като германецът зае четвъртото място, макар и след лек контакт гума в гума с финландеца. 

Макс веднага дръпна напред, а Люис започна бързо да износва гумите си, като бе настигнат от Рикардо и това наложи ранна смяна за Мерцедес, след като и Ботас мина през пита. Люис се върна пети и успя да запази позицията си пред Рикардо, който спря за смяна в следващата обиколка. 

Макс също смени гуми, за да остане пред конкурентите, докато от Ферари оставиха и двата си автомобила на пистата, въпреки износването на гумите. Фетел спря чак в 18-ия тур, като се върна 4-и, докато веднага след него това направи и Райконен. 

Хамилтън се оплака от проблеми с гумите си, докато Фетел бе близо до Рикардо, който пък от своя старана се приближаваше до Люис. След инцидент на Карлос Сайнц на пистата бе пусната виртуална кола за сигурност, но никой от водачите не спря за смяна. 

След подновяването на битката Фетел изпревари Рикардо и подгони Хамилтън, като няколко тура по-късно мина и пред него, а и британецът не му даде сериозен отпор. Така германецът излезе втори и започна да се откъсва пред съперника си. 

В същото време Люис определено не бе доволен от бързото износване на гумите си и губеше време. Логично Рикардо го настигна и притисна, Хамилтън напусна пистата и австралиецът зае позицията му. 
   
Това доведе до нова смяна на гуми за колите на Мерцедес, а и Фетел го направи. В челото Верстапен не бе притесняван, въпреки новата смяна. Ботас също загуби сцепление и излезе от трасето, а Рикардо все още не бе спирал. 

Себастиан отново бе близо до Рикардо, след като двамата имаха проблеми с трафика. Хамилтън явно искаше просто да стигне до финала. Няколко обиколки преди края поредната повреда остави Даниел Рикардо без точки. 

До края не се стигна до нищо драматично и така Макс взе победата, а Хамилтън титлата, като с 358 точки е недостижим на върха. Ботас остана 5-и, а след него завършиха Нико Хюлкенберг, Шарл Льоклер, Щофел Вандорн, Маркус Ериксон и Пиер Гасли.