Уилямс стана вторият тим във Формула 1 след Хаас, който показа колата си за новия сезон.
Отборът отново ще използва двигатели Мерцедес, а FW41 e първият автомобил, който е изграден под ръководството на техническия директор Пади Лоу и шефа на аеродинамиката Дирк де Беер, които престигнаха в тима през 2017-а.
„Колата е значително по-различна от предишната, тъй като трябваше да направим доста промени в сравнение с някои посоки, към които се бяхме насочили преди. Повечето нови неща не са очевидни, но цялостно променената концепция ни кара да вярваме в сериозен прогрес по отношение на аеродинамиката” заяви Лоу.
Уилямс направи слаб минал сезон, като остана едва на 5-о място при конструкторите, изоставайки много сериозни дори от 4-ия Форс Индия. Ланс Строл за втора година ще бъде пилот на тима, а до него сега ще бъде друг младок в лицето на руснака Сергей Сироткин.
„Това е опасен бизнес и ние няма да разчитаме на тях само заради парите, които ни носят. Решението е комплексно и макар че спонсорите са нещо важно, особено в тези дни, това не е в основата на преценката ни кой да кара за Уилямс” обясни шефът на отбора Клер Уилямс след критиките по адрес на избора на пилоти.