Люис Хамилтън спечели Гран При на Австрия след невероятна драма и инцидент между него и съотборника му Нико Розберг в последната обиколка. 

Британецът атакува в края като двамата се удариха. Това помогна на Макс Верстапен и Кими Райконен да се качат на подиума, докато Розберг все пак приключи 4-и. Авансът му в класирането обаче се стопи на 11 точки. 

Иначе Нико с блестяща стратегия излезе начело и бе на косъм да постигне победа преди да се стигне до поредния инцидент между него и Люис. Себастиан Фетел отпадна в средата на състезанието. 

На старта Хамилтън запази първата си позиция, докато зад него Бътън и Райконен минаха пред стартиралия втори Нико Хюлкенберг. Росберг спечели една позиция и бе пети, зад Хюлкенберг, който бе изпреварен и от Рикардо, но пък бързо отново си върна позицията. 

Дани Квят, който тръгна от бокса, отпадна в третата обиколка. Фетел бе 8-и, а Кими започна да притиска Бътън, докато напред Хамилтън започваше да се откъсва. Във Ферари бяха с по-твърди гуми, така че очакванията бяха те да спрат по-късно в бокса. 

В 6-ата обиколка Розберг изпревари Хюлкенберг, а пред него скоро след това мина и Макс Верстапен. Пилотът на Форс Индия определено бе по-бавен. Фетел изпревари Рикардо за седмото място, а и Кими изпревари Бътън в 7-ата обиколка. Хамилтън бе на 3,6 секунди напред. 

В следвата обиколка Розберг вече бе трети, след като без проблеми се справи с Дженсън, който след това загуби и позиция от Верстапен. В деветата обиколка започнаха първите спирания в бокса, като Алонсо и Хюлкенберг смениха първи гумите си. 

Розберг обаче загуби темпо и Верстапен бе много близо до него. Рикардо пък натискаше Фетел за петото място. Нико логично спря в бокса в 11-ата обиколка и сложи най-твърдите гуми, като се върна едва на 15-о място и попадна в сериозен трафик. В челото Хамилтън бе с преднина от 4,5 секунди пред Райконен. 

Рикардо смени гуми в 15-ата обиколка, а след това същото направи и съотборника му в Ред Бул, а Розберг бързо бе стигнал до 7-ото място. Появиха се обаче информации за дъжд, заради което Хамилтън явно стоеше на пистата. Авансът му пред Кими обаче намаляваше и стигна до 3,4 секунди. 5 секунди по-назад бе Фетел, а на 16 секунди зад него бе Розберг. 

Дъжд не заваля, така че Хамилтън смени гуми в 22-ата обиколка и сложи най-твърдите гуми, след леко забавяне при смяната, като се върна 4-и, зад Нико. Последва смяна и за Райконен, като се върна 6-и. Розберг пък бе изключително бърз, докато макар и с износени гуми Фетел стоеше на пистата. 

В 27-ата обиколка германецът спука задна дясна гума, завъртя се и се удари в мантинелата на старт-финалната права, което означаваше отпадане за него и сейфти кар на пистата. Гумата се износи прекалено много и просто се пръсна, оставяйки германеца без шанс за реакция. Случилото се накара някои пилоти да сменят отново гумите си, тъй като разликите бяха ликвидирани. Лидерите обаче не го направиха. Розберг поведе пред Хамилтън, Верстапен, Рикардо и Райконен.  

Състезанието бе подновено в 32-ата обиколка, като Нико направи добър старт и не допусна да бъде атакуван от Люис. Разликата между тях се задържа около 2 секунди, докато в средата на колоната бе по-интересно, където имаше доста изпреварвания. 

В челото Розберг изпусна един завой и разликата до Люис падна под секунда. Хамилтън обаче не можеше да се възползва от по-новите си с 11 обиколки гуми. В 55-ата обиколка Люис смени гумите си, като сложи най-твърдите гуми и се върна трети. Последва пит и за Розберг, който остана пред Хамилтън, като сложи средно меки гуми.  

Райконен изпревари Рикардо за 4-ото място, но като цяло състезанието на финландеца не бе особено добро. Верстапен оставаше начело с един пит по-малко и аванс от малко над секунда пред Нико. Хамилтън пък попита механиците си защо са му сложили по-твърди гуми от тези на Розберг. 

Германецът логично изпревари Макс в 61-ата обиколка, докато Хамилтън се забави и загуби време зад холандеца, но все пак го остави зад себе си в 63-ия тур. Бе обаче на секунда и половина зад съотборника си.  

Все пак в последните обиколки разликата между тях падна до половин секунда, тъй като Нико попадна в трафик. Люис обаче бе доста бърз и в последната обиколка предприе атака. 

Той очевидно бе по-бърз, но Розберг остана от вътрешната страна и не му остави място, като двамата се удариха. Колите и на двамата получиха повреди, докато тези на Нико бяха по-сериозни, тъй като загуби предно крило и остана едва 4-и. 

В десетката влязоха Даниел Рикардо, Дженсън Бътън, Ромен Грожан, Карлос Сайнц, Валтери Ботас и Паскал Верлайн, който донесе историческа точка на Мейнър.