18-годишният Макс Верстапен, спечели сензационна първа победа в кариерата си и то в първото си състезание за Ред Бул. Така той стана най-младият победител в историята на Формула 1!
Холандецът удържа зад себе си в половината обиколки Кими Райконен и донесе първия триумф на Биковете за сезона, а тимът се възползва по максимален начин от гафа на Мерцедес и отпадането на Люис Хамилтън и Нико Розберг, които се удариха и отпаднаха.
Младокът рискува със стратегия с едно спиране по-малко в бокса и това му донесе успех, макар и да бе притиснат здраво от Райконен. Така той оправда напълно решението на екипа да го постави в отбора вместо Дани Квят, който бе върнат в Торо Росо.
След инцидента между Люис и Нико и прибирането на колата за сигурност, Дани Рикардо бе начело пред съотборника си в Ред Бул Макс Верстапен. Карлос Сайнц с Торо Росо обаче се изстреля на трето място и остави зад себе си пилотите на Ферари Себастиан Фетел и Кими Райконен.
В 8-ата обиколна Фетел очаквано изпревари Сайнц, което след това направи и Кими Райконен. Германецът беше изостанал на над 6 секунди от лидера Рикардо, който влезе в бокса в 11-ата обиколка и сложи по-твърдите гуми, връщайки се с няколко позиции по-назад.
Малко след това същото направи и Макс Верстапен и така Фетел поведе. Кими също смени гуми, а Ромен Грожан се бе изкачил до второ място без да спира в бокса. Рикардо обаче бързо го изхревари, а след това и Верстапен го направи.
Фетел бе с 16 секунди напред в 15-ата обиколка, но след това смени гумите си и се върна трети, на около 3 секунди от Верстапен, но след това започна да го настига и в 20-ата обиколка бе само на около секунда зад холандеца. Не бе обаче достатъчно близо, а и може би идеята бе Ферари да се минат напред след спирането в бокса.
Рикардо мина за втори път през бокса в 28-ата обиколка и сложи по-меки гуми, което предполагаше стратегия с три спирания в бокса. От Ферари обаче отговориха и извикаха Фетел за смяна на гуми още в следващия тур и пак се върна зад Рикардо, но на над 4 секунди от австралиеца. И в двата отбора обаче явно размениха стратегиите на своите пилоти.
Кими се приближи на 2 секунди от Макс в средата на надпреварата. Верстапен смени гуми в 35-ата обиколка, а веднага след това същото направи и Райконен, като се върна на малко повече от секунда зад пилота на Ред Бул. В челото обаче Фетел настигаше Рикардо.
Интересно е обаче, че в 38-ата обиколка германецът мина за трети път през бокса и сложи по-твърди гуми, като се върна зад Кими. Рикардо смени своите в 44-ата обиколка и се върна зад пилотите на Ферари и Макс. Фернандо Алонсо отпадна в 47-ия тур заради повреда.
В челото Райконен бе на по-малко от секунда зад Верстапен, а по-назад Рикардо се приближаваше до Фетел. Макс очевидно бе доста по-бавен от Кими в челото и финландецът бе много близо. Зад тях пък Рикардо натискаше Фетел и в 49-ата обиколка опита атака в края на старт финалната права, но след това излезе от най-добрата траектория и германецът си върна позицията.
Пред тях Макс удържаше Кими, който така и не опита атака и разликата стана над секунда отново. Обиколка преди края малшансът застигна Рикардо, който спука гума и това ликвидира шансовете му за подиум, но все пак завърши 4-и.
Десетката допълниха Валтери Ботас с Уилямс, Карлос Сайнц с Торо Росо, Серхио Перес с Форс Индия, Фелипе Маса с Уилямс, Дженсън Бътън с Макларън и Дани Квят с другата кола на Торо Росо.