Кабелният оператор "Близу" бе представен официално като нов спонсор на баскетболния Левски. Партньорството между двете страни стана факт в зала "Универсиада".

Според първоначалните прогнози Левски ще получава около 40 000 лв. от новите оферти (б.а. на стойност 40 лв. на месец при средно 1000 потребители), които са подготвени от "Близу" и ще бъдат пуснати за потребителите от днес. Промоциите ще останат на пазара в следващите шест месеца.

"Надявам се високото качество на техните продукти и добрият им маркетинг да са полезни на нас. Дано взаимно да си помогнем и от това сътрудничество да се родят добри резултати".

"Тук не говорим за генерален спонсор, но искам да изразя своята благодарност, че са изключително добронамерени", коментира Константин Папазов. До Тити бе и мениджърът по продажби към фирмата Валентин Кунторов.

"Това не е спонсорство, а партньорство", обясни Кунторов. В официалния сайт на "Левски" или на кабелния оператор ще бъде поставен специален брояч, който да показва продадените пакети.