Голямата зезда на световния футбол Лионел Меси е на път да направи милиони от спонсорирани публикации в Instagram след успеха си с Аржентина на Мондиал 2022. Той дори може да задмине големия си съперник Кристиано Роналдо по приход от социалните мрежи.
След като спечели световната титла на 18 декември, официалният акаунт на Меси в Instagram, който има 414 милиона последователи, сподели постове на бирата Budweiser, видеоигрите Call of Duty и eFootball, енергийната напитка Gatorade, крипто борсата Bitget и фирмата за изкуствени очила Orcam.
Изглежда логично, че в момента много спонсори искат да се възползват от славата на Меси след спечелената Световна титла, като се очаква той да прибере над 9 милиона паунда от въпросните "колаборации".
За сравнение, Роналдо не е публикувал нито едно платено партньорство, откакто Португалия отпадна от Световното първенство от Мароко на 10 декември, съобщава Dsport.
Наскоро пък Меси подобри и рекорда за най-харесвана снимка в социалните мрежи. Постът му със световната титла се превърна в най-харесвания в Instagram, събирайки над 75 милиона харесвания.