БГНЕС
Някои от марките, спонсориращи Евро 2020, определено се сблъскват с проблеми, съобщава Си Ен Ен.
Първо беше Кристиано Роналдо с „Кока-кола“, след това Пол Погба с „Хайнекен“.
Преди мача на Португалия срещу Унгария Роналдо отклони поглед от двете изложени бутилки „Кока Кола“, докато отговаряше на въпроси от медиите. След това взе бутилка вода, казвайки „Вода!“ Очевидно насърчавайки хората да я пият вместо газираната напитка.
След победата на Франция с 1: 0 над Германия Погба, който бе обявен за играч на мача, махна бутилката безалкохолна бира „Хайнекен“, която беше поставена пред него.
Погба заяви в Туитър през 2017 г., че не пие алкохол. Както „Хайнекен“, така и „Кока Кола“ са официални спонсори на Евро 2020.
„Кока Кола“ заяви, че няма да коментира отхвърлянето на Роналдо на бутилките и посочи изявление от УЕФА:
"Кока Кола“ предлага гама от напитки, отговарящи на различни вкусове и нужди, които са на разположение на играчите по време на турнира," се казва в изявлението на УЕФА.
„Това включва води, изотонични спортни напитки и сокове, кафе и чай, както и „Кока Кола“. На играчите се предлага вода заедно с „Кока-Кола“, както и „Кока Кола“ без захар. Когато участват на нашите пресконференции, могат да изберат предпочитаната от тях напитка".
В изявление пред Си Ен Ен от „Хайнекен“ казват: "Ние напълно уважаваме решението на всеки, когато става въпрос за избраната от него напитка", предава БНР.
Роналдо, който отбеляза два гола при победата на Португалия с 3:0 над Унгария и стана най-добрият голмайстор в историята на финалите на Еврокупата, привлече вниманието на куотърбека на Тампа Бей Буканиърс Том Брейди, след като отхвърли бутилките на „Кока Кола“.
"Сякаш ветераните знаят какво правят", написа в Туитър Брейди, който се застъпва за пиене на поне половината от телесното си тегло в унции вода на ден.
Агентът на Погба отказа коментар. Представителите на Роналдо също не отговориха веднага на искане за коментар от страна на Си Ен Ен.