Британският мениджър и шеф на промоутърската къща „Matchroom Boxing“ – Еди Хърн, определено не е впечатлен от промотирането на дългоочакваната втора битка между Дионтей Уайлдър и Тайсън Фюри.
Двамата ще се срещнат отново на 22-ри февруари в „MGM Grand“ Лас Вегас. Феновете на бокса в САЩ ще могат да наблюдават събитието чрез Pay-Per-View, за което двата медийни гиганта FOX и ESPN си стиснаха ръцете да работят заедно в името на осъществяването на самия двубой.
Въпреки това обаче, Хърн не изглежда да е впечатлен от разпродажбата на събитието и от броят на продадените билети три седмици преди срещата.
„Ще бъде хубав мач и мисля, че Фюри ще победи, но не можем да отпишем Уайлдър“, сподели британецът, цитиран от Boec.bg.
„Този път предполагам, че Фюри няма да бъде толкова безразсъден. Старая се да не критикувам, защото хората после ме обвиняват, че съм хейтър. Но когато правиш втора пресконференция за събитието, защото първата бе под всякаква критика, то това не е добър знак.
„Промотират го като невероятно голям двубой, а в същото време са продадени само 60% от билетите в залата. Не виждам как ще продадат повече от 500 000 – 600 000 хиляди „Pay-Per-Views“, въпреки напъните им“, заяде се Хърн.
Колкото и недолюбван да е британецът, не може да му се отрече, че когато става въпрос за мачове на третия голям в тежката дивизия – Антъни Джошуа, то цифрите са несъразмерни с тези на Уайлдър и Фюри.
За справка, капацитетът на „MGM Grand“ e приблизително 17 000, а стадионът в Дирия, където Джошуа победи Анди Руис бе около 15 000, като пустинното съоръжение бе почти изпълнено до краен предел.