От Ред Бул очаквано защитиха Макс Верстапен, а самият той не бе особено впечатлен от двете наказания, които получи в Мексико и това, че остана 6-и в надпреварата.
„Проблемът е, че когато си по-бавен биваш поставен в подобни позиции, но аз няма да дам мястото си лесно. В крайна сметка 20 секунди са много, но по-големият ни проблем бе липсата ни темпо в състезанието и това трябва да се анализира. И без наказанията нямахме шанс да се борим в челото“ заяви той.
Шефът на отбора Кристиан Хорнър предупреди да се внимава, за да не излязат нещата от контрол и обвини стюардите в непостоянство при взимането на решения.
„Мисля, че навлизаме в опасна територия по отношение на действията на пистата. Мисля, че ФИА и пилотите трябва да седнат и да изяснят кое е приемливо и кое не. Мисля, че две санкции от по 10 секунди бяха прекалено много. Според мен това е реакция заради миналия уикенд“ заяви Хорнър.
„Правилата са си правила и те трябва да се спазват. Истината е, че има фундаменти и ние трябва да се върнем към тях. Едно от тези неща е, че когато си от външната страна нямаш предимство. Мисля, че има много непостоянство при взимането на решенията. Ландо нямаше как да вземе завоя при инцидента и това се вижда от телеметрията. При втория случай Макс просто очакваше позицията да му бъде върната“ добави той.
Все пак босът на Ред Бул удобно не коментира действията на Верстапен, при които и в Мексико, и в Щатите, той също напусна пистата защитавайки се от атаката на съперника си.