Ландо Норис с Макларън водеше от старта до финала, за да спечели Гран При на Сингапур, 18-и кръг от сезона във Формула 1 и да свали още точки от преднината на лидера в класирането Макс Верстапен. 

Нидерландецът нямаше шанс за победа, но постигна максимума с второто си място, а Оскар Пиастри с другия Макларън завърши трети, правейки нещата за отбора още по-добри. 

Победата е трета в кариерата на Норис, който пофлиртува с отпадането заради липса на концентрация и обърсване на стените, но все пак бе абсолютно категоричен и намали изоставането си от Макс на 52 точки.   

Повечето пилоти стартираха с гуми-медиум, но Люис Хамилтън започна със софт, с идея да бъде по-бърз в началото, а и от Мерцедес търсеха различна стратегия, след като автомобилите им бяха на втора редица. 

Ландо успя да запази първото си място, а Макс удържа по-бързия Люис, за да остане втори. По-назад Льоклер и Перес прогресираха до 8-о и 10-о място, докато Сайнц загуби позиции и се смъкна 12-и. 

Хамилтън започна да губи темпо и бавеше Ръсел и Пиастри, докато Норис се откъсна на 2 секунди пред Макс в 5-ата обиколка. В следващите обиколки позициите се запазиха, като разликите се увеличиха. Хюлкенберг, Алонсо и Льоклер все пак бяха на под секунда един от друг. 

Верстапен пусна Ландо на повече от 5 секунди в 11-ия тур, а първите информации бяха, че гумите-хард не работят добре. Сайнц сложи хард в 14-ата обиколка, докато Норис продължаваше да се откъсва до аванс от 9 секунди. 

Албън загуби скорост, но успя да се добере до бокса, където отпадна, заради повреда. Съотборникът му Колапинто обаче се движеше 9-и и задържаше отлично Чеко Перес. Хамилтън влезе пръв за смяна от лидерите, получи хард в 18-ия тур и се върна 13-и. Ландо пък водеше с 16 секунди пред Макс. 

Алонсо, който задържаше Льоклер, спря пръв, в 26-ата обиколка, а Хамилтън допусна грешка срещу Цунода и трябваше да му върне позицията. Пиастри бе много близо до Ръсел, като от Мерцедес повикаха Джордж за смяна и той се върна 8-и, зад Перес, но пред съотборника си Хамилтън. Льоклер най-после изпревари Хюлкенберг, а от Макларън призоваха Пиастри да атакува Макс и да вдигне темпото.   

Верстапен смени гуми в 30-ата обиколка, като се върна точно зад Льоклер, на 4-о място, а в следващия тур Ландо го покри и се върна пръв. Макс изпревари бързо Шарл и битката изглеждаше между него и Пиастри. 

От Макларън казаха, че има проблем с предното крило на Ландо, който не е сериозен, а малко по-късно се оказа, че леко е закачил стената, блокирайки гумите си малко преди смяната. В  ситуацията Норис бе на косъм от отпадане, което щеше да е абсолютна катастрофа за него. 

Пиастри не можеше да поддържа високо темпо, но от Макларън не го вкарваха за смяна, което бе странно, тъй като бе на път да остане и зад Хамилтън и щеше да трябва да го изпреварва на пистата. Льоклер смени гуми в края на 36-ата обиколка, като се върна зад Алонсо, но пред Хюлкенберг. Пиастри смени в края на 37-ия тур, като се върна 5-и, точно зад Хамилтън, но скоро го изпревари и излезе 4-и, като бе на под 3 секунди от Ръсел. В челото Ландо водеше с 24 секунди пред Макс. 

Оскар настигна бързо Джордж, а от Ферари размениха позициите на Сайнц и Льоклер, като монегаскът излезе 6-и. В 45-ата обиколка Пиастри изпревари Ръсел за третото място и това бе още едно силно каране от австралиеца, който обаче бе на 18 секунди от Макс.  

Ландо пак закачи стената, този път с дясна задна, като пак се размина на косъм от инцидент и отпадане. Британецът си играеше с огъня, но все пак постигна най-бързата обиколка! Льоклер доближаваше Хамилтън и скоро го изпревари за 5-ата позиция, след което подгони Ръсел. Магнусен спука гума, но успя да стигне до бокса. 

Льоклер започна да притиска Ръсел, който определено бе по-бавен, но успяващше да остане пред конкурента си. Даниел Рикардо влезе за късна смяна, сложи софт и отмъкна точката за най-бърза обиколка на Норис, който спечели с 21 секунди аванс пред Макс. 

Пиастри допълни подиума, а след това се подредиха Ръсел, Льоклер, Хамилтън, Сайнц, Алонсо, Хюлкенберг и Перес.  

В класирането Верстапен има 331 точки срещу 279 за Норис. Льоклер има 245, а Пиастри е с 237. При конструкторите Макларън увеличи още преднината си пред Ред Бул – 516 точки срещу 475. Следващият старт е чак след 4 седмици в Остин.