В доста скучно състезание Макс Верстапен спечели 56-ата си победа в кариерата и втора поредна през сезона, след като лесно триумфира и в Гран При на Саудитска Арабия по улиците на Джеда.
Нидерландецът отново не бе затруднен особено, а Серхио Перес направи нещата за Ред Бул още по-добри с второто си място, с което донесе втория пореден двоен успех на отбора си.
Шарл Льоклер донесе втори подиум за Ферари с третото си място, а младият му съотборник Оливер Беарман завърши 7-и и записа отличен резултат в дебюта си.
За старта очаквано повечето пилоти сложиха гуми-медиум, като очакванията бяха за надпревара с едно спиране за смяна. Имаше обаче и такива, от по-задната част, които заложиха на софт, като сред бях бе младока Оливер Беарман с Ферари.
При тръгването Верстапен очаквано затвори веднага Льоклер, който бе атакуван и от Перес, но успя да запази второто си място след първите няколко завоя. По-назад също нямаше размествания, като все пак във 2-ата обиколка Пиастри изпревари Алонсо и излезе 4-и. Гасли пък отпадна поради повреда.
Перес скоро излезе втори след успешна атака срещу Льоклер на първи завой, а Норис се оказа, че е направил фал-старт, но не бе наказан, което бе доста изненадващо. Оливер Беарман се движеше 11-и.
В 7-ия тур Строл се удари, след като счупи окачването си и се заби в стената. На пистата излезе сейфтикар и последваха ранни спирания от Макс, Перес и Беарман, както и от почти всички от останалите, които сложиха хард. Норис и Хамилтън обаче останаха на пистата, като лидер бе Ландо, а в отборите им явно разделиха стратегиите на пилотите си, тъй като Пиастри и Ръсел минаха през пита.
Рестартът бе даден в началото на 10-ата обиколка, като Норис остана пред Макс, но разликата бе малка. Следваха Хамилтън, Перес, Льоклер, Пиастри и Алонсо. Верстапен си върна водачеството в началото на 13-ия тур, а Чеко изпревари Хамилтън за третото място.
Скоро Льоклер мина пред Люис, а Перес бе наказан с 5 секунди заради това, че в бокса едва не предизвика удар с Алонсо. Мексиканецът обаче бързо мина пред Ландо и зае второто място, с чиста писта пред себе си, тъй като Макс бе с над 5 секунди напред и продължаваше да се откъсва.
Пиастри пък така и не успяваше да се справи с Хамилтън за 5-ото място, въпреки че бе по-бърз от него. Льоклер пък започна да се доближава до Норис и логично зае по-предната позиция в края на 26-ия тур. Последваха обиколки, в които не се случваше нищо особено, като по-назад много близо един до друг бяха Магнусен, Окон, Цунода, Албън и Сарджънт и имаше предпоставки и за инциденти.
В 35-ия тур Пиастри все пак мина пред Хамилтън, но изпусна спирането и излезе от пистата, така че трябваше да върне позицията на съперника си. Люис спря за смяна в 37-ата обиколка и очаквано сложи софт, като се върна 9-и. Веднага след това и Норис направи същото и излезе малко пред Хамилтън, след като бе леко забавен.
Люис обаче направи най-бърз тур и се доближи опасно до пилота на Макларън, който смени на няколко пъти позицията си на пистата при защитата си, което бе против правилата, но британецът се размина с предупреждение.
До края не се случи нищо особено, като Льоклер все пак измъкна най-бързия тур в последния момент. Той завърши трети след Верстапен и Перес, които донесоха нова двойна победа на Ред Бул. Оскар Пиастри завърши 4-и за Макларън, а след това остана Алонсо, Ръсел, Беарман, Норис, Хамилтън и Хюлкенберг, като за младия пилот на Ферари, както и за пилота на Хаас, това бе отличен резултат.
Макс вече има 51 точки, а Чеко Перес е с 36. Льоклер събира 28, а 4-и е Джордж Ръсел с 18.