Локомотив София представи официално партньорството си с компанията за криптовалути UssCyber. На пресконференцията присъстваха собственикът на столичните "железничари" Иван Василев, изпълнителният директор на клуба Бойчо Величков и изпълнителният директор на компанията Мишел Пасифико. Идеята на UssCyber е представянето на даден тим на и извън терена да се отрази на стойността на криптовалутите, които привържениците могат да купуват и да помогнат на любимия си тим.
Иван Василев заяви, че е пионер в България на този вид дейност, а всички фенове по света ще имат възможност да закупуват криптовалута и да имат финансов интерес от вложението. Сумите пък ще постъпват директно в касата на клуба.
Василев призна също така, че от февруари клубът от "Надежда" ще има гръцки спонсор, който е голяма букмейкърска компания. Името на спонсора вече фигурира на календара на отбора за 2022 година.
"Изградихме една от най-големите блокчейн платформи в света, базирана на спорта. Създадохме нова криптовалута, която се базира на бъдещо представяне на клубовете. Платформата е хибридна, използваме най-модерната технология в света. Платформата вече работи, в понеделник ще представим как може да свалите приложението и къде може да купите монетите. Колкото по-скоро си го свалите, толкова по-добре за вас. Готови сме да действаме", каза Пасифико.
"Компанията е базирана в Щатите, но платформата е глобална. Целият свят има достъп до нея. Това е първият продукт в света, базиран на представянето на отбора. Започнахме да развиваме тази дейност в Португалия, Бразилия и Испания, насочваме се и към Азия, но нещата са на начален етап като с Локо (Сф), затова не сме шумели досега. Феновете могат да изкарат пари всеки път, когато отборът побеждава. Проектът е много голям. Всичко, което е свързано с представянето на даден тим на и извън терена, ще се отрази на стойността на криптовалутата. Всичко, което се случва с клуба, ще дава отражение. Това ще бъде първият продукт, в който феновете ще могат да вземат участие. Разработваме платформата от 2014 година, патентована е", добави изпълнителният директор на компанията Мишел Пасифико.
"4 милиарда от населението на света са фенове на футбола. Това е най-голямата спортна индустрия. Всички хора могат да участват в нашия проект", добави още той.