Фейеноорд се ориентира към бъдещето: с по-модерен и разпознаваем дизайн историческият клуб от Ротердам направи някои важни промени в логото си. Това обаче не е само козметична промяна: червено-белият клуб, който има маркетингова стратегия, характерна за най-големите клубове в Европа и света, си е поставил за цел да привлече по-млада публика и да разшири фенската си маса извън националните граници.

В бележка, публикувана в официалните канали на клуба, Фейеноорд информира феновете за визията на новото лого, който ще включва четири съществени промени: "По-тясно подреждане на думите "Фейеноорд" и "Ротердам" чрез изравняване на разстоянието между буквите. В лявата част на емблемата е приложен по-ярък червен цвят, а характерната буква "F" е поставена идеално в центъра." Освен това в изявлението се казва, че "златната разграничителна линия между червеното и бялото в центъра е премахната". Съществена промяна, която обаче не беше посрещната радушно от много фенове на червено-белите.

Фейеноорд, скандал в социалните мрежи: "Това лого прилича на..." Клубът от Ротердам също обяви новото си лого в социалните канали, но червено-белите фенове не харесаха промяната. "Прилича на японското знаме, преработено през 1999 г.", написа един от феновете на 16-кратните холандски шампиони. Други фенове пък иронизират факта, че логото е почти идентично с предишната версия: "Няма нужда да благодарим на графичния дизайнер, той не е направил нищо ново" и "Но какво ново лого: старото и новото са същите!". "Дайте на графичния дизайнер увеличение на заплатата за тази работа" - саркастичен коментар на друг потребител.