
- Heineken® надгражда своята кампания „Наздраве за истински заклетите фенове“, с която продължава да разчупва разбирането за значението на това да си „истински заклет фен“. Кампанията цели да помогне футболът да стане по-приобщаващ спорт, като покаже положителната емоция и страст, която тази игра предизвиква в истински отдадените й почитатели.
- „Седалката“ е тазгодишната кампания, част от „Наздраве за истински заклетите фенове“, която предизвика почитателите на футбола, да се включат в надпревара за място на стадиона за финала на UEFA Champions League в Мюнхен.
София, 15 април 2025 г.: Heineken® стартира кампания, която надгражда платформата „Наздраве за истински заклетите фенове“, чиято цел е да превърне футбола в по-приобщаващ спорт.
Брандът работи усилено футболният терен да се превърне в едно по-положително и приобщаващо място, където заедно може да се насладим на удоволствието от този спорт. Кампанията си е поставила за цел да предизвика хората, които подкрепят отбор си по свой начин, понякога без да вдигат много шум, но винаги с цяло сърце. Тези, които стават през нощта за любимия отбор или кръщават домашния си любимец на централния нападател. Това са истински заклетите фенове, които популярната марка бира иска да покаже.
Предизвикателството към почитателите на футбола с тазгодишната кампания на Heineken® е „Седалката“. Точно тази червена седалка от Allianz Arena на стадиона на Байерн Мюнхен, където ще се проведе финалът на UCL. Седалката е основният играч в състезанието за места на финала на УЕФА Шампионска лига и ще обикали пет града в България. Задачата на феновете е да намерят седалката, която ще ги очаква на популярни места във всеки от тези градове, следвайки поредица от улики. Това не е всичко, като един истински заклет фен, трябва де се снимат на седалката и да се регистрират в сайта на марката, за да качат снимките си. След което да стискат палци, за да бъдат късметлиите, които ще спечелят двоен билет за финала на UEFA Champions League.
Червената седалка ще очаква да бъде намерена от феновете:
- в София кампанията вече стартира и ще продължи до 20.04.2025 г. на Великденския пазар на НДК,
- в Пловдив от 25.04 до 27.04.2025 г.,
- в Стара Загора от 29.04 до 01.05.2025 г.,
- в Бургас от 02.05 до 04.05.2025 г. и за финал
- във Варна от 09.05 до 11.05.2025 г.
Heineken® вярва, че мястото на истински заклетите фенове е на финала на UEFA Champions League на легендарния стадион на Байерн Мюнхен. Една арена, чиито седалки са били свидетели на епични съревнования, за които се говори с години. Място, което си заслужава да бъде спечелено. Защото истински заклетите фенове биха направили всичко за него, включително и да се включат в състезанието «Седалката».
Повече информация:
За кампанията на https://www.heineken.com/bg/bg/theseat
За това как Heineken® подкрепя да се изгради по-положително и приобщаващо изживяване за всички футболни фенове ТУК.
За HEINEKEN:
HEINEKEN е най-международната пивоварна компания в света, в която работят над 85,000 служители в над 70 държави. Тя е водеща в разработването и маркетинга на премиум бирени и сайдер марки. Водена от марката Heineken®, компанията има впечатляващо портфолио от над 300 международни, регионални, локални и специални марки бира и сайдер. HEINEKEN е отдадена на иновациите, дългосрочните инвестиции в марките си, контрол над продажбите и управлението на разходите. Чрез „Brewing a Better World“ („Създаваме по-добър свят“), устойчивото развитие е вградено в бизнеса на компанията и добавя стойност за всички заинтересовани страни.
Повече информация за HEINEKEN може да бъде намерена на: www.theHEINEKENcompany.com
HEINEKEN в България е представена от ЗАГОРКА АД.
За ЗАГОРКА АД, част от корпорация HEINEKEN
Пивоварната на ЗАГОРКА АД има над 120-годишна история, датираща от създаването на първо пивоварно дружество в Стара Загора. През 1994 г. „Загорка” АД се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN. От тогава до днес компанията се ангажира да развива своя бизнес устойчиво и отговорно чрез платформата си за устойчиво развитие „Създаваме по-добър свят“, като насочва своите усилия в три сфери, в които може да направи положителна промяна: опазване на околната среда, социална устойчивост и отговорна консумация.
През 2013 г. МОСВ отличава „Загорка” АД с наградата „Зелена България” за бизнес с цялостен принос за опазване на колоната среда. От 2015 г., в три поредни години, ЗАГОРКА печели първите места в конкурс за „Най-зелена компания” в сектора на бързооборотни стоки и е най-зелената и отговорна компания в бирената индустрия, според консуматорите.
Портфолиото на компанията предлага разнообразие от висококачествени продукти, които отговарят на вкуса на взискателния български потребител – Загорка, Heineken, Ариана, Birra Moretti, Amstel, Stolichno, Starobrno и сайдера Крадецът на ябълки. Безалкохолните предложения, които дават възможност за отговорен избор на бира с 0.0% алкохол: Загорка 0.0%, Heineken 0.0 и Vibe by Ариана Радлер 0.0%.
Допълнителна информация за ЗАГОРКА на: zagorkacompany.bg.