По време на официалното си представяне в Байерн Мюнхен през месец юли Марио Гьотце забърка сериозен скандал, след като се появи с фланелка на Найк, въпреки че Адидас е не само спонсор на баварците, но и един от основните акционери в клуба.

Сега офанзивният полузащитник повтори гафа, този път с националния отбор на Германия, който също носи екипировка Адидас. Разликата е, че сега Гьотце направи реклама на Найк не с фланелка, а с чорапите си.

"Такива моменти не трябва да бъдат допускани, въпреки че ние нямаме трудови договори с играчите. при нас има свободен избор само за обувките. Във всички останали случаи сме ангажирани с партньорството със спонсора на националния отбор", заяви мениджърът Оливер Бирхоф пред вестник "Билд".

Вчера бившият национал е провел разговор на четири очи с Гьотце. Нещо, което преди месеци направи и ръководството на Байерн с него. Тогава Карл-Хайнц Румениге одруса техничаря с 20 000 евро за издънката.

Обяснението на Гьотце пред Бирхоф за чорапите е, че ги носи по медицински причини, с цел стягане на доскоро контузения му глезен: "Не съм искал да правя провокация, нито реклама. Обещавам, че нещо подобно няма да ми се случи отново".

Отговорът на Бирхоф: "Въпреки това ситуацията си остава неприятна". От Адидас приеха гафа на Гьотце философски и изразиха надежда, че Гьотце няма да направи скрита реклама на Найк за трети път.

Марио Гьотце не пропуска да направи реклама на Найк