Хиляди фенове на германския хегемон Байерн Мюнхен изразиха учудването си от знака, който можеше да се открие на предната част на фланелките на Роберт Левандовски и компания в приятелския мач срещу Арсенал, загубен с дузпи.
Китайският символ очевидно беше избран заради гостуването на баварския колос за турнира International Championms Cup на азиатска земя. Вестник "Билд" обясни, че този знак на китайски означава "приятел" и пасва перфектно на мотото на азиатското турне - "Visiting friends", в превод - да посетиш приятели.
Жестът на Байерн трогна милиони китайски фенове. Както е известно, най-успешният германски клуб има 90 милиона фена в Китай. Клубът си има офис в Шанхай и очаква скоро да премине бариерата от 100 милиона китайски ултраси.
Байерн е №1 в света по отношение на новоспечелените фенове в тази част на света в интернет. Социалната мрежа Sina Weibo е най-използваната в Китай и само за миналата година Байерн е спечелил 676 039 потребители. За сравнение Реал Мадрид е спечелил 657 616 фена, Манчестър Юнайтед и със 149 543, а Барселона - със 139 524.