Анализ на печалбите от спонсорите на фланелките в Серия А разкри кои отбори печелят най-много от търговски споразумения и кои изостават, като Ювентус оглавява списъка. През този сезон 20-те клуба от Серия А са спечелили общо около 225 милиона евро, което е увеличение с 55 милиона евро в сравнение със 170 милиона евро, генерирани през миналия сезон. Средните приходи от спонсори на фланелки на клуб са около 11,25 милиона евро и общо 68 марки могат да бъдат намерени в екипите на италианските клубове.
Най-много печели Ювентус, който получава общо 58,5 милиона евро – 45 милиона от които идват от Jeep, който има връзки със семейство Аниели и ръководителя Джон Елкан. Старата госпожа също получава 51 милиона евро от споразумението си с Adidas, което прави фланелката им на стойност около 109,5 милиона евро този сезон.
Зад бианконерите е Интер, който получава общо 28,5 милиона евро от спонсори на фланелки. За тяхно съжаление нещата не вървят по план с DigitalBits и спорът между двете страни все още продължава, така че тази цифра може да спадне през следващите месеци.
На трето място са Фиорентина с 25 милиона евро, спонсорирани от Mediacom на президента Роко Комисо. Милан е четвърти с 21,5 милиона евро приходи от спонсори, а Сасуоло пети с 18 милиона евро. От следващия сезон нататък Милан се надяват да се изкачат до второ място в общата класация по приходи, благодарение на новата си сделка с Fly Emirates, които планират да инвестират около 30 милиона евро в сделката.
Само седем от 20-те клуба от Серия А печелят повече от средните 11,25 милиона евро – Ювентус, Интер, Фиорентина, Милан, Наполи, Рома и Сасуоло.