Италианският шампион Ювентус подписа партньорски договор с мексиканската бира Tecate, която се произвежда от Heineken, съобщи официалната страница на клуба.
Със споразумението, фирмата ще може да използва серия от мащабни медийни права с марката на „бианконерите“ - реклами, по време на събидтя и т.н.
Целта на торинци е по-този начин да се популяризират в страната. Юве е един от най-обичаните клубове в Мексико и по последни данни имат над 22 милиона фенове в региона, като за последните четири години те са се увеличили с 35%.
„Споразумението допълнително засилва стратегията на Ювентус за създаване на нови връзки на пазара в Мексико. Tecate и Ювентус са два от най-големите примера за важността на популярността в тази страна“, каза представителят на „старата госпожа“ Джорджо Ричи.
Събитието беше уважено и от легендата Давид Трезеге. „Ние сме повече от футболен клуб, ние сме семейство. Желанието да се развива и да печели международни отличия е част от ДНК-то на Ювентус. Това ще остана така завинаги. Фактът, че отново сме на финал в Шампионска лига, е доказателство за това“, каза Трезеге.