Ръководството на Левски работи по възможността отново да си партнира с фирма, която да си плати и срещу определена сума да бъде вписана в името на стадиона. Стандартното такова е “Георги Аспарухов”, но през 2017 г. Виваком си плати, за да го ребрандира на “Vivacom Арена Георги Аспарухов”. Това беше официалното наименование до края на 2024 г.
Търговският директор на "сините" Стела Михайлова сподели пред клубната медия, че се обсъжда коя ще е следващата фирма, но до консенсус не се е стигнало. Желаещите можеха да кандидатстват до 18.10.2024 г. и това са сторили няколко фирми:
"Не мога да задълбая много в тази тема. Имаше няколко фирми, които кандидатстваха. Тъй като говорим за име, което ще застане до името на Георги Аспарухов, ние си запазваме правото да изберем с уважение и внимание този партньор, който ще влезе. Към момента нямаме такъв избран и името си остава стадион „Георги Аспарухов“, каза Стела Михайлова пред Левски ТВ.
Рекламната позиция предоставя възможност за позициониране на търговското наименование на фасадите на Сектор "А" и Сектор "В" на стадион „Георги Аспарухов“, абонаментните карти и билетите за домакинските на мачове на представителния отбор на клуба. Тя гарантира позиция на търговското наименование в публикациите в официалните канали на клуба – www.levski.bg, официалните страници на клуба в социалните мрежи във Facebook, Instagram, TikTok и YouTube.
Срокът за изпълнение на рекламната позиция е 1 календарна година с ексклузивна опция за удължаване на срока с 1 допълнителна календарна година.
Коментари
Напиши коментар08:20 | 21 фев 2025 г.
23:48 | 20 фев 2025 г.
20:50 | 20 фев 2025 г.
Напиши коментар