CT Interactive вече е на мачовите фланелки на ПФК „Левски“. Логото на компанията, която е дъщерна фирма на генералния спонсор на клуба, е на гърба на тениската. Новият екип беше представен в навечерието на 110-тодишнината на „Левски“ и тимът изигра с нея победен мач срещу „Лудогорец“.
CT Interactive е водещ доставчик на игрално съдържание по целия свят, като неговите продукти са достъпни на над 1500 сайта в десетки държави. Компанията е на пазара от 2012 г. като през 2021 г. беше придобита от публичната Телематик Интерактив България АД, работеща под бранда Palms.
„С появата на логото на тениската на „Левски“ ние подчертаваме ангажимента си в подкрепа на отбора на народа и на спорта. Горди сме, че имаме възможност да партнираме на клуба и със CT Interactive. Това сътрудничество представя нагледно взаимовръзката между иновативните решения на компанията и динамичния свят на футбола. Очакваме заедно един успешен следващ сезон", обясни Лъчезар Петров, изпълнителен директор на генералния спонсор на „Левски“.