Левски почти сигурно ще се раздели с испанската марка за екипировка „Хома“, но не е ясно с коя друга ще я замени на „Герена“. Смяташе се, че фаворит е „Адидас“.
Германският гигант и „сините“ бяха партньори до 1999 година, но след това двете страни така и не се сближиха отново. Като причина за това се изтъкваше, че немците не правят отстъпки, ако клиентите им не покрият определена квота за запалянковци. Както и неразбориите около представителите им у нас. Така легендарната марка не стъпи нито веднъж на „Герена“ през 21 век.
Сега обаче „Адидас“ ще трябва да води борба за Левски с най-големият си конкурент – „Найк“, пише Мач Телеграф. Американският гигант също е хвърлил сериозно око на „сините“, които в момента чупят всякакви рекорди по продажба на фланелки. За това на „Герена“ са получили мостри, както и оферти, над които в момента се умува Левски два пъти носи „Найк“ в последните години, но така и не успя да стигне до трайно сътрудничество.
Снимка: Lap.bg