Левски ще има нови екипи от лятото. На практика сините изиграха последния си мач с настоящия вид на фланелките срещу Лудогорец при загубата 0:1. Надписът „Левски е вечен“ отива в историята, пише Тема спорт.
В първия официален мач за новия сезон на това място ще е логото на генералния спонсор Palms Bet. От компанията бяха направили своеобразен жест при началото на едноименната кампания в началото на тази година. Преценено е обаче, че това вече изигра търсения ефект. Екипите с това лого станаха истински хит сред запалянковците. Според неофициални данни са продадени около 5 хиляди фланелки Joma от типа мачови официални в син цвят с единична цена 99 лева. Тази бройка бе постигната с няколко транша поради бързото изчерпване на поръчаните количества.
Последните 800 фланелки дори бяха с доста ограничено разнообразие в размерите. До този момент Левски не бе достигал продажби на 5 хиляди фланелки за по-малко от един полусезон. А много запалянковци останаха разочаровани. И в момента се появяват обяви за размяна на фланелки с „Левски е Вечен“ за един размер с друг.
От новия сезон сините ще играят за последен шампионат с Joma. Договорът с испанската компания изтича. Контрактът бе подписан след скандално прекратяване на отношенията с друга фирма, за което се дължи неустойка от над 100 хиляди лева. А онзи ден Станимир Стоилов алармира, че членът на Надзорния съвет Константин Папазов още не е изчистил сумата към Macron.
Очаква се от следващия сезон Левски да играе с Adidas в партньорство с посредника „Спорт Депо“.
Снимка: Lap.bg