Изпълнителният директор на Левски Павел Колев подробно обясни пред журналисти какво представляват новите членски карти на клуба "Аз съм Левски". Той говори заедно с Наско Сираков.
“Това е само първата стъпка от един голям процес. Той ще продължи поне няколко месеца и има за крайна цел да сбъдне мечтата на всички фенове, а именно във всеки един момент не само да знаем кои са левскарите, а и къде се намират и какво имат, като потребност от любимия си клуб".
"Активно се работи по целия проект, но като част от членската кампания се разработва и нов сайт на Левски. Той ще бъде като платформа, която да събира всички привърженици на едно място и ще има функция на основен комуникационен канал с феновете”, заяви Колев.
"Надявам се поне 30-40 хиляди членски карти да продадем. Не бих искал да спекулирам с конкретни цифри, най-същественото е друго - да отворим клуба за привържениците си и да имаме лостове за комуникация с тях”, добави още Колев.