Клубният канал на ПФК Левски продължава да е абсолютен лидер в България и сред водещите по гледаемост в едни от най-големите първенства на Стария континент, похвалиха се от клуба на сайта си.
Левски ТВ вече е с над 30 000 абоната, с което не могат да се похвалят редица клубове в Европа.
Клубният канал на „сините“ задминава по този показател половината от тимовете в Бундеслигата, като с по-ниски стойности е дори преследвачът на Байерн (Мюнхен) – РБ Лайпциг с 23, 9 хил. абоната. Следват тимове като Байер (19,7 хил.), Хофенхайм (18,4 хил), Аугсбург (16,2 хил.), Фортуна (14,9 хил.), Унион (14,1 хил.), Фрайбург (13,4 хил.), Майнц (10,5 хил.), и Падерборн (6,95 хил).
В Испания Левски ТВ води повече от половината от клубовете, като зад „синята“ медия са каналите на отбори от ранга на Селта (26,7 хил.), Леванте (22,9 хил.), Еспаньол (21,3 хил.), Осасуна (13,2 хил.), Валядолид (12,6 хил.), Майорка (10,8 хил.), Алавес (8,27 хил.), Хетафе (7,11 хил.), Леганес (7,07 хил.), Гранада (6,53 хил.) и Ейбар (5,12 хил.).
В Италия зад „сините“ се нареждат Фиорентина (29,6 хил.), Каляри (21,9 хил.), Верона (15,5 хил.), Удинезе (13,4 хил.), Дженоа (10,8 хил.), Парма (10,2 хил.), СПАЛ (5,19 хил.), Лече (5,09 хил.) и др.
В холандския елит по показатели на Левски ТВ отстъпват цели 13 клуба, сред които АЗ Алкмар (25,7 хил.), Вилем II (6,61 хил.), Утрехт (11,6 хил.), Витес (12,4 хил.), Гронинген (13,9 хил.), Хераклес (5,38 хил.), Спарта (Ротердам) (3,8 хил.), Емен (3,88 хил.), Венло (3,86 хил.), Твенте (21,2 хил.), Цволе (8,93 хил.) и др.
От Балканите зад клубния канал на ПФК Левски е дори каналът на сръбския гранд Партизан (14,8 хил.), чийто екип развива платформата далеч преди този на „Герена“.
Към днешна дата Левски ТВ има над 30 000 абоната, над 3600 клипа и близо 15 000 000 гледания на видеата.
За този период екипът на „синята“ медия предостави на своята аудитория разнообразни интервюта както с играчи и треньори от първия тим, така и с представителите на ДЮШ и ветерани, показа любопитни кадри от съблекалнята и клубния автобус, разкри случващото се в „кухнята“ на тима, участва в редица акции и кампании, запозна феновете с всички процеси по време на подготвителните лагери на отбора и излъчи на живо срещите на юношеските формации и контролните срещи на представителния тим.
В същото време Фейсбук страницата на „сините“ е с над 100 000 последователи, а инстаграм профилът на тима с близо 30 000.
“ПФК Левски е амбициран да предостави на своите привърженици още много възможности за комуникация в социалните платформи и работи по редица нови проекти.
Изказваме своята благодарност към всички, които се довериха на клубната телевизия и каналите ни в социалните мрежи”, пишат от клуба. /БГНЕС