VIVACOM ще бъде официален спонсор на Левски, съобщиха от клуба.

Управителният съвет на телекома взе единодушно решение да подкрепи легендарния отбор в рамките на следващата календарна година. "Сините" ще излязат с логото на VIVACOM на тениските още в утрешното дерби с Лудогорец. Повече детайли за спонсорският договор ще бъдат дадени през месец август.

"Изключително съм щастлив, че VIVACOM ще подкрепи един от най-обичаните български клубове. Футболът събира хората, обединява ги, дава им повод да общуват по между си чрез споделените преживявания. Такава е и мисията на нашата компания – да осигуряваме възможност за комуникация, но чрез технологиите. Ето защо вярваме, че съвместното партньорство ще е полезно и за двете страни, ще ни обогати и развие и ще ни даде шанс заедно да реализираме интересни инициативи за всички почитатели на спорта", заяви Александър Грънчаров – заместник-председател на Управителния съвет и Главен маркетинг директор на VIVACOM.

"За нас е чест, че VIVACOM става партньор на Левски в изпълнение на амбициозната ни програма да преследваме върха и да върнем позициите си на най-популярен и успешен клуб в последното десетилетие. Надявам се, че с нашето партньорство ще издигнем авторитета и на двете страни, така че да покорим всяка поставена пред нас цел и задача. Вярвам, че успехът ще е водещ в нашето партньорство", каза от своя страна изпълнителният директор на Константин Баждеков.

Очаква се компанията да нале около 1 милион лева на "Герена", с което клубът ще успее да оправи част от задълженията си.

Не е ясно обаче по каква линия VIVACOM стана спонсор на Левски. Съмнение породи съобщението на Цветан Василев в средата на месеца. Скандалният банкер обяви, че новият спонсор на "сините" е бил принуден да инвестира 6 милиона лева в 26-кратните шампиони на България.