Възроденият гигант Барселона показа исторически домакински си екип за новия сезон. Той е най-очакван от привържениците и ще осигури най-големи приходи, пише вестник "Спорт".

 

 

За първи път в клубната история се залага на три цвята - червено, тъмно синьо и светло синьо. Сред които преобладава тъмно синьото. Фланелката е с характерните три вертикални ивици. На екипа  е и логото на новия спонсор на "блаугранас" - Spotify.

 

Както е известно, новият екип е посветен на годишнината от Олимпийските игри в града през 1992 година, а графичните елементи в дизайна са подобни на тези, използвани на плакатите на Игрите по онова време.

 

 

През завършилата вече кампания каталунците останаха с празни ръце, но гръмката обеда с 4:0 насред Мадрид срещу шампиона Реал дава надежди на феновете на Барса.