Барселона скоро ще подпише договор за спонсорство със Spotify, марката, която ще наследи Rakuten като основен спонсор на клуба.
Според RAC1 споразумението вече е завършено и само подписването предстои. Барса ще получи 280 милиона евро за три сезона (по 93 на сезон), а споразумението за спонсорство включва реклама на фланелките на мъжкия и женския отбор и тренировъчната фланелка от следващия сезон.
Досега Барса получаваше 55 милиона евро на сезон от Ракутен, 3,5 - от Стенли за женската фланелка и 10 от Беко.
Този уикенд лидерите на Spotify бяха на "Камп Ноу" и дори си направиха снимка с вицепрезидента на Барса Джули Гуиу, доказателство, че споразумението е много близко, пише "Труд". Барселона и Spotify преговарят от седмици, така че компанията за стрийминг на музика да стане спонсор на клуба и основен рекламодател.