Барселона преговаря с компанията за музикално излъчване „Spotify“, с която може да подпишат най-големия спонсорски договор в историята. Освен като спонсор, чието лого ще бъде на екипите на каталунците, шведската компания иска да купи и прата върху името на стадион „Камп Ноу“ и да го преименува по свое усмотрение, съобщи „Catalunya Radio“, цитирано от dsport.
Така съоръжението може да бъде преименувано на „Camp Nou Spotify“. Продължителността на този договор, според медиите в Испания, няма да бъде дългосрочна, както Барса би искал, но в рамките на това споразумение „Spotify“ се интересува от тези „права върху името“ за сравнително кратък период от това спонсорство .
Клубът винаги е обмислял споразумение за този търговски актив за минимум 15 и максимум 30 години, но докато чакат да намерят компания, която е готова да плати това, каталунците мож да се съгласят да продадат правата на компанията за стрийминг на музика, стига условията да са добри. Преговорите все още са в ход и някои детайли може да варират, но споразумението ще бъде за около 60-65 милиона евро.
Снимка: БГНЕС