Испанският първенец Барселона откри офис в Ню Йорк, залагайки на влиянието на звезди като Лионел Меси и Неймар, които могат да привлекат спонсори и да насърчат годишните приходи до над 1 млрд. долара, пише Bloomberg, позовавайки се на официална информация от отбора.
Барселона вече има сключени партньорства с американски марки като Gatorade, Black & Decker, Gilette и Nike, които са свързани с клуба от Ла Лига от около 20 години, коментира президентът на отбора Хосеп Мария Бартомеу.
Клубът планира да увеличи годишните си приходи до 1,1 млрд. долара до 2021 г., което е с 46% повече от сегашните 753 млн. долара, заяви главният финансов директор на отбора Франческо Калво.
Рекламно лице на Барса по време на откриването на офиса беше бившият футболист на тима Роналдиньо, който изкара пет успешни сезона на стадион "Ноу Камп" в периода 2003-2008 година.
Сред ВИП-гостите беше и най-успешният български футболист Христо Стоичков. До емблемата на Барса също така позира легендата на Реал Мадрид Раул.
Какво каза босът на "блаугранас" Бартомеу, може да прочетете в Investor.bg.