Американският концерн за спортни стоки Найк се изложи с реклама на Кристиано Роналдо, в която използва негова детска снимка с дреха на конкурента Адидас.
Найк, който е личен спонсор на португалеца, се възползва от неговия триумф в Шампионската лига и излезе с рекламата "Това момче вече знаеше". Очевидно идеята на концерна е, че Кристиано е предполагал за своите бъдещи успехи още в най-ранна детска възраст.
Деликатният момент обаче е, че американците са изрязали логото на германската компания Адидас от пуловера на снимката. Това доведе до стотици гневни коментира в социалните мрежи, не липсваха и иронични подмятания.
Некоректното действие на Найк напомни за неспортсментската проява на Манчестър Сити през 2009 година, когато "гражданите" приветстваха Карлос Тевес с "Добре дошъл в Манчестър", използвайки негова снимка с екипа на Манчестър Юнайтед.