Европейският клубен шампион Ливърпул постига големи успехи под ръководството на Юрген Клоп, но клубът си поставя амбициозни задачи и извън терена. Ръководството на червените обяви, че изготвя тригодишен план за разширяване на своята фенска база и подобряване на връзката си със запалянковците.
Инвестицията на Ливърпул е на стойност 16 милиона паунда, обяви изпълнителният директор на клуба Питър Мур. Средствата ще бъдат използвани, за да бъдат подобрени всички дигитални платформи на червените, пише "Дневник".
"Технологията е много важна в днешния спорт. Успехите на терена са важни, но не можеш да разчиташ, че без технологията ще достигнеш до 771 милиона души по света. Инвестираме 16 милиона за следващите три години, за да подобрим всички приложения, системите ни за плащане, услугите за феновете, сайтовете", каза Мур.
За своето дигитално представяне Ливърпул използва отдел от 800 души, които работят, за да може клубът да има по-сериозно дигитално присъствие. "Те не играят с топката, не са на терена, но са също толкова важни, колкото и играчите", каза още директорът на Ливърпул.