Челси се оглежда за нови спонсори и вече води преговори с потенциални такива, след като договорът на английския клуб с автомобилните гуми Yokohama навлиза в своята последна година.
Сделката между сините и японската компания беше за срок от пет години, но може да бъде подновена, пише "Дневник".
Първоначално договорът за 200 милиона паунда беше вторият най-голям във Висшата лига. Той беше подписан през 2015 г., но оттогава Арсенал, Ливърпул и Тотнъм изпревариха Челси с по-доходоносни сделки с компаниите, които рекламират на екипите на тимовете.
Манчестър Юнайтед е №1 по този показател, след като "червените дяволи" получават по 53 милиона паунда годишно от "Шевролет". Челси иска да бъде конкурентен на останалите във Висшата лига и затова е отворен да привлече нови инвеститори. Остава и възможността Yokohama да остане на екипите на тима при предложение с по-добри параметри.
Челси има и стабилна сделка с "Найки", която беше подписана през 2016-а за срок от 15 години. Клубът получава по 60 милиона годишно. Други 50 милиона осигурява "Хюндай" за целия срок на договора, като автомобилната компания рекламира на ръкава на екипите.