Челси се оглежда за нови спонсори и вече води преговори с потенциални такива, след като договорът на английския клуб с автомобилните гуми Yokohama навлиза в своята последна година.
Сделката между сините и японската компания беше за срок от пет години, но може да бъде подновена, пише "Дневник".
Първоначално договорът за 200 милиона паунда беше вторият най-голям във Висшата лига. Той беше подписан през 2015 г., но оттогава Арсенал, Ливърпул и Тотнъм изпревариха Челси с по-доходоносни сделки с компаниите, които рекламират на екипите на тимовете.
Манчестър Юнайтед е №1 по този показател, след като "червените дяволи" получават по 53 милиона паунда годишно от "Шевролет". Челси иска да бъде конкурентен на останалите във Висшата лига и затова е отворен да привлече нови инвеститори. Остава и възможността Yokohama да остане на екипите на тима при предложение с по-добри параметри.
Челси има и стабилна сделка с "Найки", която беше подписана през 2016-а за срок от 15 години. Клубът получава по 60 милиона годишно. Други 50 милиона осигурява "Хюндай" за целия срок на договора, като автомобилната компания рекламира на ръкава на екипите.
Коментари
Напиши коментар10:20 | 9 сеп 2019 г.
16:31 | 8 сеп 2019 г.
16:29 | 8 сеп 2019 г.
16:18 | 8 сеп 2019 г.
Напиши коментар