Скудетото на терена е все по-близо за Наполи. Но това в мрежата на практика е реалност. 2023 ще даде на Наполи третата титла на клуба в историята и първа от 33 години, но междувременно отбора на Лучано Спалети се радва на своя триумф в интернет пространството. Според Taboola, водещата световна платформа в предлагането на препоръки за отворената мрежа и активна в адресирането на потребителите да откриват съдържание от интерес за тях, Адзурите е най-търсеният отбор през последните 90 дни.
Taboola анализира данните за показванията на страниците на всички италиански издатели, с които си сътрудничи, и подчерта, че в категорията Спорт клуба на Аурелио Де Лаурентис има 21 милиона гледания, почти три пъти повече от Лацио, втори в класирането на Серия А.
Кой преследва адзурите в тази специална интернет класация? Рома, втори с един милион гледания по-малко. Все още анализирайки последните 90 дни, името на Лучано Спалети е гледано 2 715 000 пъти срещу 624 000 на Маурицио Сари и 2 310 000 на Жозе Моуриньо. Броят гледания дори кара Наполи да се изкачи до 6-то място на най-четените теми изобщо от началото на януари до днес. В топ пет отбора за този период след Наполи (21 милиона гледания) и Рома (20) са Милан (13), Интер (13) и Лацио (7,3).