А1 закупи правата за Lega Serie A за още 3 години. Серия А се излъчва по MAX Sport през последните три сезона и се е утвърдила като едно от най-гледаните футболни първенства не само в България, а в цяла Европа. Това се предопределя и от факта, че Калчото намира място сред топ 3 на най-силните шампионати на Европа, според класацията на UEFA. 

„А1 се стреми да поддържа първокласен продукт, като предложи на своите клиенти спортно съдържание с най-високо качество. Вече подписахме нов договор с испанската LaLiga за следващите 5 години, а сега сме горди да обявим, че А1 придоби правата за разпространение на още едно от най-силните първенства в Европа - Серия А за следващите 3 години. Това ще гарантира, че едно от топ първенствата на Европа ще бъде достъпно за феновете в страната. Стремим се да задоволим всеки вкус, като изборът от нашето съдържание включва още много от най-интересните спортни събития от света на футбола, баскетбола, тениса и др., както и много собствени продукции“, заяви Симеон Донев, старши директор „Маркетинг“ в А1 България.

„Италианският футбол е много популярен в България и феновете вече свикнаха с висококачествената ТВ продукция на А1. Радваме се, че правата за Серия А остават при А1 за още три сезона и очакваме зрителският интерес в страната към първенството да продължи да расте“, добави Амикам Кранз, вицепрезидент „Медийни продажби и операции“, Infront - компанията, която управлява медийните права на Lega Serie A до края на сезон 2023/24.

Последният сезон доказа, че Серия А може да предложи не само качествен футбол, а и огромна интрига. Интер наруши 9-годишната хегемония на Ювентус и спечели шампионската титла, а след години на криза друг от най-популярните отбори – Милан, се възроди и взе сребърните медали. Първенството предложи и изключителна драма в борбата за топ 4, като едва в последния кръг се реши разпределението на местата от 2-ро до 5-о и съответно кои ще бъдат италианските участници в UEFA Champions League през следващия сезон. 

Новият сезон в Серия А ще започне в уикенда на 21-22 август. И отново е гарантирано, че ще има голяма борба за титлата и челните позиции. Изминалата кампания доказа, че освен трите големи – Интер, Милан и Ювентус, сериозна роля в битката на върха ще играят Аталанта, Наполи и разбира се, римските Рома и Лацио. A1 ще продължи да има права за всички 10 мача на кръг или до 380 срещи в хода на всеки един от следващите 3 сезона.

Към момента в богатото портфолио на А1 се включват правата за още много интересни първенства и турнири от света на спорта. От футбола зрителите могат да гледат още мачовете от UEFA Champions League във вторник, испанската LaLiga, Купата на Франция, Купата на Турция, американската Major Soccer League, Copa Libertadores, Copa Sudamericana. Понастоящем спортните канали на А1 излъчват и всички най-интересни тенис турнири на ATP, баскетболното първенство на България (НБЛ), баскетболната Евролига, волейболната Лига на нациите, лекоатлетическата Диамантена лига, хокейната NHL, феновете на моторните спортове се радват на MotoGP, WRC, NASCAR, а тези на бойните – на UFC. 

А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, интерактивна, цифрова и сателитна телевизия, четири собствени спортни канала с марката MAX Sport, платежни услуги, ICT, cloud и IoT бизнес решения на над 4,8 милиона клиенти. През 2020 г. A1 България отчита приходи от 513,8 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 192,4 млн. евро.

A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 27 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония и Сърбия. Приходите на A1 Group за 2020 година са 4,55 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,58 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.