Световният шампион Валентино Роси ще пропътува краткото разстояние от Мисано до родната Тавулия със задоволството от великолепната победа днес и с увеличен аванс от 30 точки на върха в генералното класиране.
“Доктора” отговори по най-добрият начин за провала си миналата седмица на Индианаполис и охлади ентусиазма на основния си конкурент за титлата този сезон Хорхе Лоренцо.
“Безкрайно съм щастлив, защото победата тук винаги е била с по-специален статут за мен, а на всичкото отгоре тя идва само седем дни след незадоволителното ми представяне на Индианаполис”, коментира Роси.
“Още от първия ден тук бяхме на ниво, за което благодаря на целия си екип, и днес просто сложихме достоен завършек на един перфектен уикенд”.
“Надявах се на по-добър старт в самото начало на състезанието, но след като се озовах зад Дани (Педроса) и Тони (Елиъс) усетих, че ще имам известни неприятности”
“Реших да подгрея оптимално гумите си и след това да притисна състезателите в челото на колоната и след като успях да изляза на лидерската позиция знаех, че държа контрола върху събитията на трасето.”
Сега предстои четири седмична пауза преди шампионатът да бъде подновен на 4 октомври с надпреварата за Голямата награда на Португалия, а до края на сезона има още 4 старта.
Генерално класиране:
Пилот | Отбор | Точки | |
1. | Валентино Роси | Фиат/Ямаха | 237 |
2. | Хорхе Лоренцо | Фиат/Ямаха | 207 |
3. | Дани Педроса | Репсол/Хонда | 157 |
4. | Кейси Стонър | Дукати | 150 |
5. | Андреа Довициозо | Репсол/Хонда | 133 |
6. | Колин Едуардс | Ямаха Тех 3 | 123 |
7. | Лорис Капироси | Ризла/Сузуки | 97 |
8. | А. Де Анжелис | Хонда/Гресини | 88 |
9. | Р. Де Пюне | ЛЧР/Хонда | 88 |
10. | Марко Меландри | Хаяте | 87 |
11. | Крис Вермюлен | Ризла/Сузуки | 84 |
12. | Тони Елиъс | Хонда/Гресини | 80 |
13. | Дж. Тозланд | Ямаха Тех 3 | 78 |
14. | Ники Хейдън | Дукати | 73 |
15. | Мика Калио | Дукати | 51 |
16. | Николо Канепа | Прамак | 35 |
17. | Сете Гибернау | ГФЕ | 12 |
18. | Габор Талмаши | СРТ | 12 |
19. | Юки Такахаши | СРТ | 9 |
20. | Алекс Еспаргаро | Прамак | 8 |
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар